Inlägg från: Pallas |Visa alla inlägg
  • Pallas

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

skrutto skrev 2013-10-16 16:30:03 följande:
    Grattis!

Vad roligt, när går flytten? 

Tack! Vi vet inte än när vi får flytta.
  • Pallas
    sholof skrev 2013-10-16 16:43:00 följande:
    Grattis Kallas! Perfekt läge för utrensning. :)

Tack! Ja, visst är det!
  • Pallas
    Ms H skrev 2013-10-17 14:14:09 följande:
    För sent, det är borttaget =( Säg till om du har några bra saker du tänker göra dig av med

Är det nåt särskilt du behöver?
  • Pallas
    sholof skrev 2013-10-17 23:17:47 följande:

Jag såg huset redan när du la ut det på FB.
    Fint!  Gillar det öppna upp o nocken.
    Finns garage oxå, eller var ska du meka? :) 
    Nä, inget garage, men det bör inte vara några problem att få bygglov för utbyggnad. Då blir det garanterat ett dubbelgarage också. Med lyft.
  • Pallas

Vi har två vita lådor med lock - en för betalt och en för obetalt. De står där vi öppnar posten, så det är lätt att lägga i räkningarna. Min svårighet nu är att komma ihåg att kasta kuverten, men med DING! i bakhuvudet går det mycket bättre än någonsin.

• Pallas
    hon mot strömmen skrev 2013-10-27 11:29:31 följande:

Det är den ytan vi använder vintertid. Har provat med mindre men det blir för lite under vintertid.
    Kan snöslunga vara nåt?
  • Pallas

Jag har flyttstädat köksfläkten nu, för att bara kunna torka av den lite snabbt när vi väl flyttar. Den installerades -82, jag var garanterat på ställen som inte blivit vidrörda sedan dess. Har ni kollat inuti era köksfläktar på sistone?

• Pallas

Maken flyttrensar och har kommit i nåt slags flow. Jag är förkyld och helt slut efter en mycket tung jobbdag, så min uppgift är att dricka en Dry Martini och vara fin.

Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!