Inlägg från: Ms H |Visa alla inlägg
  • Ms H

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

Vallakra, luktar det mycket om man gör så?

• Ms H

Det blev vaniljsocker. Dammsög upp typ en tesked, ska bli kul att "se" resultatet vid nästa dammsugning.

• Ms H
    sholof skrev 2014-04-08 14:44:17 följande:
    Hur gamla är barnen? Vi har 2 uppsättningar lakan till vår säng, 6 uppsättningar till barnens sängar, 4 stycken. Plus 2 extra uppsättningar för gäster.

Hmm, menar du 6 st till barnen tillsammans eller 24 st totalt till barnen?

Jag tycker att man behöver tre uppsättningar; en i sängen, en i tvätten och en i nödfall (som tex om man snubblar med vattenkannan över sängen just när man ska sova). Men inget hindrar ju att man i nödfallet tar gästlakan. Sen beror det ju på hur ofta man kan tvätta.

Har ingen uppfattning/åsikt om hur barnsängsfrågan.

• Ms H

Idag skulle jag verkligen behöva ett härligt inlägg i Linns blogg. Saknar!

• Ms H
    Hilmas skrev 2014-04-08 23:18:09 följande:
    Tadaa! Blev klar med mina lakan och handdukar. Det blev så "luftigt" på hyllorna o en fin ordning. Ska även markera hyllorna så båda läskunniga i hushållet hittar rätt ;)
    Om det blev lakan över, skänk bort dem.
  • Ms H

Menar du en utmaning för dig, Missan? Eller vad vi tänkt ta oss an?

För min del kämpar jag med matlagning, sen vila och sen lite kvällsjobb.

• Ms H

Ja, idag ska jag jobba lite kortare dag. Sen ledig hela påskhelgen. Skönt.

• Ms H
    sholof skrev 2014-04-16 09:25:15 följande:
    Låter som du kan behöva det. Hoppas på fint väder så du kan vara ute o njuta.

Här är sista maskinen tvätt på gång efter semestern, blev ju en del extra lakan o dyl eftersom mamma bodde här när vi var iväg.

Jag måste städa upp vår hotspot i köket, för där hamnade en hel del post o massa annat när vi kom hem...
    Sen ska jag o mina killar gå ut o njuta av det fina vädret innan jag måste till jobb för ett trevligt utvecklingssamtal. *suck*

Ja, ledighet är välbehövligt nu. Har landat hemma i soffan där jag tänker stanna några timmar. Ska iväg och lämna brev samt hämta en kebab lite senare, men i övrigt blir ansträngningen resten av dagen liten. När det gäller vädret påstod de i Nyheterna att det ska blir fint på lördag och mindre fint innan dess. Soffa och bok för hela slanten till lördag alltså ;)

Hoppas att utv-samtalet flöt på bra =)
Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!