Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Halloj HäckHäxan skoj att se dig igen, var ett tag sen sist.
Mini? Har det blivit tillökning också sen sist?
Halloj HäckHäxan skoj att se dig igen, var ett tag sen sist.
Mini? Har det blivit tillökning också sen sist?
Jag fattar inte hur jag läste så tokigt. Men grattis till kaninen iaf!
Sholof: Kanske Pallas har nåt bra tips. Hon är ju en klippa på maskiner och motorer.
Så mycket gjort i veckans zon har det inte blivit här än. Fick ett ryck och gick bananas uppe på vinden istället. Tog ner ett antal kassar med kläder som stått däruppe och som nu är ute på Tradera. Blev även sporrad av Mannen som för några veckor sedan rensade bort gamla skolböcker så nu har jag också rensat bort en kasse med gammal litteratur som åker på bruket. Finns lite kvar som nog får gå samma öde till mötes.
Hittade även en låda med studielitteratur efter min far. Nu har jag dilemma igen. Spara eller inte spara? Det är böcker som jag själv aldrig kommer att läsa och jag kan inte tänka mig att nån annan heller är intresserad. Åh, vad svårt sånt här är.
Finns även en låda med fina tyska uppslagsverk eller ordböcker. Men det är ju ingen som använder sånt nuförtiden och defenetivt inte jag. Skulle vara skönt att rensa bort, men jag vet inte...
Här har
Kläder som mannen haft liggande på golvet i grovköket i minst tre veckor, är jag berättigad att stoppa det i en kasse och kasta in i ett skåp?