Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
En till här som också triggar på bomull och ättika. Ska testas!
En till här som också triggar på bomull och ättika. Ska testas!
Acea: Håler med Linn, babystepppandet is da shit!
Verkar som att många spenderat helgen utomhus och så även vi. Igår blev det heldagsutflykt till en grannkommun och idag har jag pysslat i trädgården. Hann även med några maskiner tvätt som fått torka utomhus.
De här mailen man får från Fly Lady, är det nåt man bör ha tycker ni? Jag har inte anmält mig än men funderar på att göra det.
10 mail om dan??? Då får man sluta arbeta om man ska hinna med.
FlyLady lite lät bättre isf.
Är också hemma med sjukt barn idag. Förutom spel, film och vila blir här genomgång av alla utrensade kläder och leksaker.
Ett par tvättar tänkte jag hinna med också.
Jag har knappt gjort nåt här hemma på ett par dagar. Har lyckats hålla ordning i köket, annars har jag varit rätt ego med att varit ute på roligheter två kvällar på raken.
I morgon är det nya tag igen. Jag fortsätter då sorterandet med avlagda kläder och leksaker.
Hittills. 2 kassar till lillasyster, 3 kassar skänka bort och 1 kasse att sälja. 1 kasse med trasigt och allmänt ofräscht har åkt i sopen också.
Imponerad av vad alla hunnit med och gjort i helgen och i veckan med för den delen. Här hann kökszonen passera innan jag ens hann börja... Blir så ibland, men om 5 veckor är vi där igen.
Har istället rensat dator på över 1000 mail och kommit en bit uppe på vinden. Det är sådant som inte syns men är skönt för själen att få gjort. Annars har familjen varit fokus i helgen, en del roligheter med barnen har hittats på bla.