Ms H skrev 2017-06-26 18:52:12 följande:
På städfronten Inter nytt.
Eller ja, det blir mer och mer skitigt och rörigt. Här pågår renovering, så där går det iaf lite framåt, men fy bubblan vad alla inblandade strular hela tiden. Senaste är att jag minst tre gånger frågat om en leverans som skulle komma bärs ända in i bostaden, och ja, det ingår har de svarat varje gång (senast två timmar före leverans). Ni kan säkert gissa vad chauffören sa när han parkerat lastbilen...
Kul med renovering! Eller ja, det är ju både roligt och jobbigt. Renoverade vårt kök för ett par år sedan och det var ingen dans på rosor direkt. Men vad bra det blev när det var klart. Efter det är ordningen där exemplarisk.
Har bestämt mig för att det inte får bli överfullt i skåpen. Köper jag något måste något annat ut!
Typiskt med leveransen, särskilt när man både dubbel och trippelkollar. Så dåligt av dem! Det finns ju liksom inte mer man kan göra. Fick själv en soffa avlämpad i ute regnet för många många år sedan. Affären hade sagt att den skulle bäras innanför dörren. Tji fick jag! Tur att man har snälla vänner som kan komma
snabbt .......