Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Tack snälla. Jag tror att dina råd är jättebra, om man är tvärt emot mig. Det finns typ inga kläder jag gillar, så om jag inte skulle köpa sånt som jag gillar sådär, så skulle jag få gå naken!
Pga att jag resonerar så har jag mycket kläder, men väldigt få som jag använder. Jag kommer aldrig mer att köpa något jag inte tycker om. Nu får jag använda det jag har köpt fast jag inte är 100% nöjd. Jag tycker att det är roligt med kläder men har svårt att hitta något som jag verkligen gillar. Jag varierar mig inte så mycket utan använder ett fåtal favoriter. Jag behöver därför inte så mycket kläder. Jag vill dock kunna Klara mig en vecka utan att tvätta. Mitt mål är att bara ha kläder för en vecka och 6 finkläder som går att kombinera på olika sätt. Ett fåtal träningskläder, pyjamaser, badkläder. Behöver bara 1 jacka för det blir aldrig kallt här. En kofta räcker långt. Hur mycket kläder behöver du? Behåll/skaffa det antalet.
Mitt problem är att jag inte kan försvara miljömässigt och ekonomiskt att göra mig av med allt som jag inte gillar till 100%. Istället blir det köpstopp här och använda kläderna som är mäh. Har haft turen att jag börjat gilla något plagg mer när jag använt det mycket. Fått en ny favorit. Jag skulle vilja vara som dig och inte gilla några kläder och inte köpa dem! Måste ta mig ur min det får duga mentalitet! Fortsätt skriva om hur du tacklar din garderob. Behöver all inspiration jag kan få!