FuckGoggleAskMe skrev 2018-01-05 14:39:32 följande:
Som tur är, regnar det här, så har en fullgod ursäkt att vänta med trädgårdsskjulet! Hurra!! Fast lite nervös ändå, ska flytta om några veckor och då måste skjulinnehållet vara förvandlat till några få prydliga, välsorterade lådor. Kan tänka mig mardrömsscenariot om jag drar med mig allt skräp och måste sortera upp det i nya huset mitt ibland allmänt uppackningskaos. Fast har klent med ursäkter för att inte åka till återvinningscentralen med fynden från källaren ... dessutom ligger centralen i närheten av ett ställe dit jag måste ta några gamla, skrymmande leksaker så dom får nya ägare. Har också lyckats få till en samling ryggsäckar osv som behöver nya ägare. Lycka till med dina målarburkar Voxen1!
Nej dra inte med dig gamla osorterade lådor med skräp! Du kommer ångra dig! ! Vi hittar fortfarande sådana lådor 6 år efter flytten och det är så tråkigt.
Mina burkar är nu lastade i bilen, så imorgon bär det av. Tråkig utflykt men det måste göras! Efter det blir det tömning och genomgång av klädkammaren. Det minsta som finns där är kläder. Nu ska alla onödiga prylar ut!!
Minimalism here I come!