Vi som ska börja inseminera 2012
Fortfarande positivt håll tummarna nu!
Någon annan med bim snart?
Tack 8 december är det uträknat till...
och tack för alla gratulationer
det är så svårt att ta till sig i sin oro!
Tack åhh vad spännande äppelblad! nu har du 2 långsamma veckor framför dig Lycka till!
Jag håller tummarna!!!
Liveyourdreams: nej jag väntar snällt på mitt ultraljud i vecka 18, tror det är så sent eller vecka 12 kanske? Tänker inte ringa mvc heller på ett tag, sist fick jag hem en massa välkomms information lagom till missfallet, va ju inte så upplyftandeð???
live your dream: jag tror vi kommer göra ett ultraljud privat i vecka 10-11, kommer inte kunna hålla mig till vecka 18=)
Hej tjejer!
Hur mår vi i dag?
Live your dreams: vad såännande det är nu...bara några dagar kvar=)
Jag måste säg att jag njuter av min graviditet, men faaaen vad mina bröstvårtor svider i dag, går jag ut i kylan så dör jag....fast det är ju lite underbart ändå=)
kom aldrig såhär långt innan missfallet, nu har jag fått massa gravsymtom som jag inte hann få sist=)
testade mig med cb veckoindikator i går och det stod 2-3
Förra gången stannade den ju på 1-2
Nästa vecka hoppas jag på 3+
då ska jag sluta testa...lovar
Nej va ledsen jag blir Live your dreams...måste kännas riktigt tungt nu =(
Ska ni åka ner igen nästa månad?
Det kommer gå så småningom!
Bamsekramar
Binaa: hur går det för dig?
Äppelblad: Grattis va underbart!!!
Jag följer er fortfarande i tråden trots att jag är i slutet av vecka 7 nu.
Jag håller tummarna för allihop och för att allt ska gå bra med din graviditetð???
Jag hejar på!!! â¤
Självklart gör jag detð???⤠er lämnar jag aldrig! Sitter på rmc i malmö nu, sambon är med i en studie för subfertila män... Sist jag satt här va jag ledsen o ogravid, nu är jag halvdansk och helgravid.. Haha! Heja danmark⤠saknar er med, men jag är inne i tråden varje dag! Kramar
Hej Tjejer!
Bamsekramar till er alla som kämpar, jag blir så ledsen när det inte blir något för er...men jag håller tummarna och följer er.
Jag hoppas verkligen ingen blir ledsen nu, för det är inte min mening, men jag vill gärna dela med mig av min lilla storkbebis som i dag vinkat till mamma och pappa!
Jag vet att jag haft enorm tur och jag hoppas verkligen det är er tur snart!
Åhhh vad spännande det är i tråden nuð???.. Håller tummarna för er allaâ¤
Jag går in i vecka 12 i dag med min lilla storkbebisð???
Kramar på er alla! â¤
Tittade in i min gamla favvotråd och vad är det mitt öga skådar??? 2 stycken plus underbart tjejer!!! Stora grattiskramar från mig o lille storkbebisenâ¤
konstigt, jag skrev ett jättelångt inlägg men bara lite kom med...jaja =)
Jag önskar er i allafall all lycka och se till att njuta ordentligt, ni kommer definitivt få en GLAD midsommar
era test är ju klockrena, så såg mitt också ut
Jag är i slutet på vecka 16 nu...tiden går lite fortare nu...ni kommer märka att den går i snigelfart första tiden ju...man vill bara vara förbi vecka 12 men nu är allt jättebra, jag mår kanon och den 3 juli ska vi på det stora ultraljudet, så häftigt
nog om mig....jag är jättelycklig för er skull och jag håller tummarna att fler av er i tråden plussar nu i sommar
All kärlek till er alla och glad midsommar!
När jag inseminerades tredje gången så låg min livmoder på sned och sköterskan hade jättesvårt att få in katetern rätt, det gjorde jätteont och blödde och tårarna sprutade=(
det är inget konstigt att man blöder vissa gånger och andra inte....
Lycka till=)
Åhhh Binaa! Fantastiskt
Grattis grattis