Inlägg från: sockerpian |Visa alla inlägg
  • sockerpian

Vi som ska börja inseminera 2012

Fortfarande positivtGlad håll tummarna nu!

Någon annan med bim snart?
  • sockerpian

Hej tjejer!
    Jag vet att jag är lite dryg nu med mina tester..men jag vill bara notera en sak.
    Förra gången jag blev gravid då testade jag med detta testet från storkklinik på dag 16 efter inseminationen, då var det helt negativt, men clearblue var positivt.
    Då tänkte jag..okej då är inte det lika känsligt.

Men nu är jag på dag 16 efter insemination och samma test visar såhär starktGlad
    Hoppas det betyder att jag inte får ett tidigt missfall denna gången.

Jag kan inte sluta noja!!!
  • sockerpian
    LiveYourDreams skrev 2012-04-04 09:11:13 följande:
    Hej tjejer! Hur mår ni? Jag är på äl+6 idag o tycker tiden går såååå långsamt. Idag e första dagen jag kännt ngt, har som ilningar o stickningar ut mot äggstockarna. Hoppas det betyder något bra :)
    heja heja!!! håller tummarnaHjärta
  • sockerpian

TackHjärta åhh vad spännande äppelblad! nu har du 2 långsamma veckor framför digHjärta Lycka till!
    Jag håller tummarna!!!

• sockerpian

Liveyourdreams: nej jag väntar snällt på mitt ultraljud i vecka 18, tror det är så sent eller vecka 12 kanske? Tänker inte ringa mvc heller på ett tag, sist fick jag hem en massa välkomms information lagom till missfallet, va ju inte så upplyftandeð???

• sockerpian

live your dream: jag tror vi kommer göra ett ultraljud privat i vecka 10-11, kommer inte kunna hålla mig till vecka 18=)

• sockerpian

Hej tjejer!

Hur mår vi i dag?

Live your dreams: vad såännande det är nu...bara några dagar kvar=)

Jag måste säg att jag njuter av min graviditet, men faaaen vad mina bröstvårtor svider i dag, går jag ut i kylan så dör jag....fast det är ju lite underbart ändå=)

kom aldrig såhär långt innan missfallet, nu har jag fått massa gravsymtom som jag inte hann få sist=)

testade mig med cb veckoindikator i går och det stod 2-3 Glad
    Förra gången stannade den ju på 1-2

Nästa vecka hoppas jag på 3+
    då ska jag sluta testa...lovarFlört

• sockerpian

Nej va ledsen jag blir Live your dreams...måste kännas riktigt tungt nu =(

Ska ni åka ner igen nästa månad?

Det kommer gå så småningom!

HjärtaBamsekramarHjärta

Binaa: hur går det för dig?

• sockerpian

Äppelblad: Grattis va underbart!!!
    Jag följer er fortfarande i tråden trots att jag är i slutet av vecka 7 nu.
    Jag håller tummarna för allihop och för att allt ska gå bra med din graviditetð???
    Jag hejar på!!! ❤

• sockerpian

Självklart gör jag detð???❤ er lämnar jag aldrig! Sitter på rmc i malmö nu, sambon är med i en studie för subfertila män... Sist jag satt här va jag ledsen o ogravid, nu är jag halvdansk och helgravid.. Haha! Heja danmark❤ saknar er med, men jag är inne i tråden varje dag! Kramar

• sockerpian

Hej Tjejer!
    Bamsekramar till er alla som kämpar, jag blir så ledsen när det inte blir något för er...men jag håller tummarna och följer er.
    Jag hoppas verkligen ingen blir ledsen nu, för det är inte min mening, men jag vill gärna dela med mig av min lilla storkbebis som i dag vinkat till mamma och pappa!
    Jag vet att jag haft enorm tur och jag hoppas verkligen det är er tur snart!

Evert / Ellen Bf 8 december 2012
  • sockerpian

Åhhh vad spännande det är i tråden nuð???.. Håller tummarna för er alla❤
    Jag går in i vecka 12 i dag med min lilla storkbebisð???
    Kramar på er alla! ❤

• sockerpian

Tittade in i min gamla favvotråd och vad är det mitt öga skådar??? 2 stycken plus underbart tjejer!!! Stora grattiskramar från mig o lille storkbebisen❤

• sockerpian

konstigt, jag skrev ett jättelångt inlägg men bara lite kom med...jaja =)
    Jag önskar er i allafall all lycka och se till att njuta ordentligt, ni kommer definitivt få en GLAD midsommarSkrattande
    era test är ju klockrena, så såg mitt också utSkrattande

Jag är i slutet på vecka 16 nu...tiden går lite fortare nu...ni kommer märka att den går i snigelfart första tiden ju...man vill bara vara förbi vecka 12Glad men nu är allt jättebra, jag mår kanon och den 3 juli ska vi på det stora ultraljudet, så häftigtHjärta

nog om mig....jag är jättelycklig för er skull och jag håller tummarna att fler av er i tråden plussar nu i sommarHjärta

All kärlek till er alla och glad midsommar!

• sockerpian

När jag inseminerades tredje gången så låg min livmoder på sned och sköterskan hade jättesvårt att få in katetern rätt, det gjorde jätteont och blödde och tårarna sprutade=(
     det är inget konstigt att man blöder vissa gånger och andra inte....

Lycka till=)

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012