Fröken Smilla skrev 2012-02-14 20:03:30 följande:
Kram på dig.
Jag har också genomgått tre misslyckade försök, det sista försöket var tom en dubbelinseminering. Och jag fick flera gravsymtom, inklusive ett falskt positivt test. Tredje misslyckandet var riktigt hårt. För statistiken vill ju att jag skulle ha blivit gravid då.
Men man plockar upp sig från golvet till slut. Man ska bara tillåta sig vara ledsen först! Nu ser jag fram emot nästa försök, och håller tummarna för oss båda!
Tack Fröken smilla, kram på dig med!
Kan inte vara lätt att hålla modet uppe när man misslyckats 3 gånger, måste vara jättejobbigt! Men som sagt man kan ju inte bara ge upp, vad är alternativet liksom?
Jag är lyckligt lottad som blev gravid direkt, men vad gör det när det ändå inte blir något...Jag tänker i bland att det vore bättre om jag misslyckats första gången i stället, men nu vet jag ju iallafall att jag funkar och att det kan bli något nästa gång eller åtminstone framöver. Det va underbart att få det där plusset och känna sig gravid...längtar
men nu väntar jag som sagt på mensen, så denna helg har jag tänkt att bara vara som vanligt och kanske dricka lite vin..det är jag värd eller 2 månaders torka
Håller verkligen tummarna för att du lyckas nästa gång
, när blir det?
kramar