• minaz

Vi som ska börja inseminera 2012

dreamz01 skrev 2012-06-25 09:44:29 följande:
    Hej tjejer! Idag har jag varit pa ul och jag hade en fin aggblasa pa hoger sida. Sa i kvall ska jag ta en agglossningsspruta och sen inseminering pa onsdag! Jag kanner mig valdigt glad over detta .

Hoppas bara att sambons simmare har blivit lite fler och piggare..efter alla vitaminer som han pillar i sig varje morgon borde det ju ha blivit battre?  Nagon annans vars man ater vitaminer for att forbattra spermiekvaliten? nagra tips? 

Ja då, min man äter folsyra och zink, tar minst 3 månader innan det ger effekt...
    LYcka till!!!
  • minaz

WAOOOOO!  
    GRATTIS, vad underbart med ett till pluss...
    Grattis till bebis.

• minaz

Hej, läste här längre bak och såg att ni gett ett super stöd till mig ang. när jag skulle ha haft min ägglossning.
    Tack det värmde  Solig.

Nu är det så att vi har misslyckas med våran insemination - tråkigt men sant, känner mig nere och aningen deppad =(

Nu i JULI månad blir det ingen mer insemination och inte i augusti heller men nu i julli kommer jag antagligen påbörja en egen GONAL-f behandling och ha sex som vanligt...
    Tror inte det kommer fungera men, men vi gör så endå.
    Få se om det bli en insemination i sep. vi måste spara pengar nu, tyvärr...
    Lycka till nu många kramar / Minaz.

Den här tråden släpper jag inte i första taget, ni är ju underbara! =)))

• minaz
    Längtan 30 skrev 2012-07-04 14:24:45 följande:
    Ja håller alla tummar å tår att gonal:en e d ni saknat vid tidigare försök! Vart brukar ni göra inseminationerna? Kram å lycka t m hemma-försöken!!!!

Tack för din fina kommentar. Solig

Nej, gonal-f har jag provat nu den här cykeln men tyvärr tog det inte sig. =(

Har testat med gravtest och ett svaaaagt synligt positivt pluss kommer fram men det kan omöjligt vara en graviditet, det är ju pregnylen må jag tro... =(

Det var 9 dagar sedan som jag fick den och visst håller den i sig i 14 dagar eller nått sånt och dessutom  har jag fått lite färgade flytningar så jag är jätte deppig just nu...

• minaz
    drömmaromsmått skrev 2012-07-04 19:35:23 följande:
    10 dagar kan pregnyl ligga kvar i kroppen, precis som ovitrelle.
    Jag hade färgade flytningar när jag väntade dottern, så det behöver ju inte vara kört än för er. 
    Det känns precis som mensen är påväg, fryser , svettas, fryser osv. mår illa, molvärk i äggstockarna så min mens är på G =((((

Det är så tråkigt att det inte fungerar, har försökt och försökt men aldrig går det vägen.
    Får se om gravtestet är negativit imorgon bitti...

Vill inget hellre än vara gravid men önskan kommer man inte långt med tyvärr.

Tack för svar.
  • minaz

Brösten har slutat ömma och mer blodiga flytningar kommer, bläää HATAR det här och bara gråter och det känns som knivar  i mage och hjärta, det gör så ont i mig just nu.
    ALL dess misslyckandes i 2 år och och 2 månader UTAN pluss.
    Varför, varför är det så orättvist?!

Har inga pengar till fler försök nu och med mitt problem med endast en fungerande äggledare så kan jag omöjligt vli gravid.

Hoppas ni andra slipper känna denna smärta jag genomlider just nu.

Önskar er lyckliga graviditeter och fina pluss.
    *kram* på er.

• minaz

Lyckan kommer lyckan går...

Här är det inte alls bra, min kille tog sitt pick och pack och drog iväg, hem till sin mamma och styvpappa.
    2 dagar utan att vi har pratat med varandra¨, han vägrar lyfta på luren och svara.

Nu är det slut, slut med barnförsök, bruten förlovning och ett enormt tomt hjärta som går i tusen bitar och tårar som aldrig sluta rinna.

Vill inget mer nu, inte leva, inte gör någonting, vill bara vara död så jag slipper denna smärta.

Smärta har varit med för länge nu...

Lycka till ni andra.            

• minaz

Tack för erat stöd men tyvärr så kommer inte det här reda ut sig =(((

Det smärtar mig oerhört...

Dessutom precis avslutat min pergotimekur, är så ledsen, så ledsen och så deppad.

Har slutat äta.

Måste ner i vikt då kommer jag bli lycklig.       

Vill inte känna denna sorg och besvikelse just nu därför bättre att fokusera på att gå ner i vikt... 

• minaz

Tack snälla NI för era stöttade kommentarer, det behövs verkligen.  Hjärta

Vilka underbara människor det finns i den här tråden...

Tack än en gång och tråkigt att mensen skulle behöva komma igång.

Inge roligt.

Livet är verkligen orättvist men det kanske blir nån rättvisa tillslut.        

• minaz

Inte roligt att se hur mensen kommer och känns tråkigt att inte vara aktiv i tråden längre då jag ALDRIG någonsin kommer få bli mamma...
    Innan jag hunnit träffa en ny kille så är jag 40 och då kan jag inte bli mamma längre =(((

Känner mig så ledsen och deppad, vill liksom inte vara med i jordelivet mer och känna denna smärta, det gör så ont.

Mitt ex, har brutit förlovningen, dragit och vill inte att jag sms:ar eller ringer honom på 5 hela veckor, sen skulle han höra av sig.

DET TROR jag knappast han kommer göra, det brukar vara så att man säger att ett uppehåll och sen är det slut, har varit så förut för mig och kommer vara så nu med.

Den här killen märklig, vet inte vad jag har honom. =(
    Men älskar honom tyvärr, det här gör så ont, så ont.

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012