Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

Längtan: till mig sa han att äggstockarna o äggledarna e svåra o se, för de e för små. Men va passagen fri behöer du inte oroa dig för problem där iaf :)

• LiveYourDreams

Usch denna väntan är verkligen jobbig. :/ jag vill bara veta o ändå är det en 8 dagar till bim. Tiden går sååå långsamt. Idag fick vi hem testerna vi beställt så nu ligger de o väntar. Ska försöka hålla mig till iaf bim -3 innan jag testar.. :p

• LiveYourDreams

Fröken smilla: har letat efter just statistik men inte hittat ngn. Sitter du inne på ngn info? :)

• LiveYourDreams

Tack för infon alla :) skulle vara intresant att veta hur statistiken ser ut för yngre än 35, för de klumpas ju ihop här o borde ju spela roll eller?

• LiveYourDreams

Hur går det tjejer? Har vaknat av molvärk.. Det och superont i brösten. Har ett jävla humör med. Haha. Kanske bara är pms gånger 1000 men det klart man hoppas..

• LiveYourDreams

Vi har anonym. Är på bim-4 och känner egentligen samma som när jag har pms. Ett jävla humör och ont i tuttarna. På söndag ska vi testa, känns just nu som om det inte tagit dock :(

• LiveYourDreams

Är på bim-3. Känns som det är mens på gång här tyvärr :(

• LiveYourDreams

Negativt på bim -2. Får nog mens imorgon. Känns precis så.

• LiveYourDreams

Bim -1 inväntar mens. Har precis den där känslan. Så blir tt åka i början av mars igen :/

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012