Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

duvan: spännande! Här är det dags för äggledarspolning på måndag sedan bär det av till danmark cykeln efter. Borde bli början av mars, spännande :D

• LiveYourDreams

Längtan 30: så gör jag också nu. Väntar på äl o sen mens o vid nästa äL åker vi!

• LiveYourDreams

Gyn grönlund är bara dagen efter om äl är på söndag. Annars har jag förstått det som om man skall komma samma dag. Det är iaf så vi tänkt :)

• LiveYourDreams

Nu har jag spolat äggledarna. Hade fri passage men en cysta på ena äggstocken. Fick skrapas lite vid ingången med för där var det sammanväxt. Men nu är det fritt fram o köra :)

• LiveYourDreams

Fråga: spolade ju ägledarna idag o det fanns en jättefin äggblåsa så hade trodde äl kommer inom de närmsta dagarna. Skulle man rent tekniskt kunna åka för insem redan imon/övermorgon eller tror nu det är bäst att vila lite o vänta tills nästa eftersom de varit där o grejat?

• LiveYourDreams

Fick svar av gyn grönlund nu, det går finfit att åka nu så när testet blir pos åker vi!!! :D

• LiveYourDreams

Gyngrönlund har inte krävt några tester men jag är blodgivare oså så ja vet att hepatit o hiv oså är jag fri ifrån :p ja de är jäättespännande o supernervöst!

• LiveYourDreams

Nu va ältestet pos så imon åker vi!!!

• LiveYourDreams

Jenniek; håller tummarna för att det e ngt helt ofarligt o att insem gick bra :)

• LiveYourDreams

Fröken smilla; har sett dig i andra trådar. Visst går du på gyn grönlund? Hur tycker du de är?

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012