Vi som ska börja inseminera 2012
Här e det goda nyheter på embryofronten. Fick precis samtal från kliniken. Alla de sju befruktade har delat sig. Just nu är det två 4celliga som ser finast ut så dem får vi med störta sannolilhet tillbaka imon :)
Här e det goda nyheter på embryofronten. Fick precis samtal från kliniken. Alla de sju befruktade har delat sig. Just nu är det två 4celliga som ser finast ut så dem får vi med störta sannolilhet tillbaka imon :)
Sally: hon frågade hur många ja ville ha ;) då sa jag såklart två. Hihi
Stegen: grattis :)
Jenniekk: får exakt samma av ovitrelle. Vidrigt. :(
Nu är jag ruvare till två perfekta tre dagars odlade 8 celliga embryon :) tyvärr var resterande fem ägg för dåliga för att frysas, men nu glädjs vi åt de små perfekta gullen :)
Jenniekk: har ju bara tagit den en gång oså denna gång, har fått samma biverkning som du båda gångerna. Har för mig att det va ungefär en o en halv vecka sedan de klingade av förra gången. Så typ 10 dar? :)
Jenniekk: hur mår du? När är bim? :)
Jenniell: spännande! Ska du tjuvtesta eller kan du hålla dig? ;) jag mår bra, har fått typ ryggskott dock. Ajajaj. Känner inte speciellt mkt, men det e ju lite tidigt än :) är mest rädd att det inte ska gå. Men det tror jag är naturligt.
Jenniekk: kan du skicka hit den icke tjuvtestande genen? ;) försöker vila mig iform. Kram
Jenniekk: hoppas verkligen att det är ett annat alternativ än mensen. Kraaaam. Längtan: du är för rar!