Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

Baby pyk: hoppas det går vägen denna gång! :)

• LiveYourDreams

Vad spännande sally! Jag är på äl +6 idag :) har bim 21/9 men kommer aldrig kunna hålla mig tills dess :)

• LiveYourDreams

Sally: håller med dej helt. Haha

• LiveYourDreams

Sally: har jag smittat dig via webben? Haha. Blev döförkyld dagen efter insem o sitter kvar än. Spännande! Skall hålla alla mina tunmar för dig :) jag är på bim -4. Får se hur länge jag kan hålla ut ;) har inga sypmtom alls förutom ömma bröstvårtor, något jag aldrig upplevt innan. Har tempat denna cykeln o ser bra ut, vad jag kan läsa mig till iaf :) så det klart man hoppas. Men samtidigt
    Känns det som om det vore helt otroligt
    Om det blev pluss..

• LiveYourDreams

Sally: tack finaste du! Läste att ovitrelle har gått ur kroppen absolut senast tio dagar efter man tagit den. Men jag har ju aldrig ätit hormoner innan o som du säger e det säkert svårt o veta vad som är vad.

• LiveYourDreams

Ingen: verkar lovande! Lycka till! :)

• LiveYourDreams

Testat negativt idag. E första försöket som jag blivit så ledsen. Har gråtit ut mina ögon typ. O jag vet att man säger att så länge mensen inte kommit.... Men det borde synas på ett test om det var något nu. Vet faktiskt inte vad vi ska göra nu. Känner mig helt slut.

• LiveYourDreams

Precis sally. Tack för att du är så omtänksam. Tror det e kört. Vet inte om jag orkar göra en till. Vill nog helst gå vidare till ivf. Står i su kön, borde va framme snart. Hoppas kunna skippa insemineringarna då o gå direkt på ivf. Hur har det gått för dig idag? Kram

• LiveYourDreams

Sally: tack för tipset, det ska jag göra. Kan va bra o veta om det rör sig om veckor eller månader. Då e det dags för mig o börja hålla tummarna för dig då! Hoppas verkligen det går vägen denna gång! :)

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012