Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

Tack bästa sally! Hoppas det snart blir er tur.

• LiveYourDreams

Jenniekl: låter ju superbra! Håller alla mina tummar för er! Kram

• LiveYourDreams

Längtan: tack gulle! Imon blire vul o efter det kan jag nog få tid för äp. Ska faktiskt bli skönt o få ut äggisarna. :)

• LiveYourDreams

Längtan: ja, jag är en väldigt positiv person men helt ärligt är det tufft nu. Är svullen o öm o obekväm. Jenniekk: lovar er en uppdatering såfort jag e klar :) vi får heja på varandra :) stegen: tack!

• LiveYourDreams

På torsdag skall äggen skördas! :D

• LiveYourDreams

Nu kära vänner är äggen plockade! :)

• LiveYourDreams

Det gick jättebra! Över förväntan. Trodde det skulle bli ungefär 5 ägg men det var 8 så vi e jätteglada! Hoppas bara nu att flera av dem vill befruktas :)

• LiveYourDreams

Regnbågsbaby: försök o slappna av. Tror ingen mår bra av o överanalysera allt. Vet hur det känns när man så desperat gärna vill, men försök se tiden an. Måste ta mycket tid o energi o känna efter så.

• LiveYourDreams

Sally: lördag eller söndag, beror på hur många som befruktats :) kram langtan: min dr vill helst sätta in ett eftersom jag e såpas ung, men jag vill h tillbka 2 för det ökar ju chansen. Embryologen sa att det beror på hur embryona ser ut, har vi ett som är asbra så provar vi nog med ett första gången nu. Går inte det kör vi på två. Vi får se helt enkelt. Kraaam

• LiveYourDreams

Sju av åtta ägg har blivit befruktade :D

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012