Inlägg från: sockerpian |Visa alla inlägg
  • sockerpian

Vi som ska börja inseminera 2012

jenniekk: sorgligt tror jag föresten, låter ju så

• sockerpian

´Klart du ska vara med äppelbladGlad.

Vad spännande med första inseminationen, jag gjorde min första den 12 januari och ska testa mig på fredag, jag va jättenervös och spänd, så spänd att jag va rädd o fisa barnmorskan i ansiktet när hon va där nere...haha skit jobbigt....men jag lyckades hålla migSkrattande

Jag va ju i danmark på en privatklinik och de sa inget om just mina chanser just vid denna insemination, men tar man hormoner så gör de väl ett ultraljud på gynmottagningen precis innan och kollar om där finns god chans tror jag, har de inte sagt att ni ska göra det innan?

• sockerpian

hahaha.. ja min sambo har aldrig sett mig så speedad...tur att jag kunde hålla mig annars hade man ju fått söka sig till en ny klinik nästa gång..Skäms

Ja nu är det bara 2 dagar kvar...jag känner ingenting, har dessutom gått ner 1 kg, vilket inte kan peka åt rätt håll, känner mig så ogravid som man bara kan vara...fast i går kväll tyckte jag det spännde och kanske till o me stack lite i tjejmagen...men jag tror det är pms...vågar inte tro annat..

Du då jenniekk, så tråkigt att det misslyckades, sån jäkla besvikelse juRynkar på näsan när beräknar du på att igen?

• sockerpian

Hej allihopa!
    Här kommer en uppdatering: Känner mig fortfarande väldigt ogravid......stack lite i brösten i går, men det är nog bara pms...

I morgonbitti testar jag!

• sockerpian

Godmorgon...nej inte mycketRynkar på näsan

Tog testet kl 5 i morse...helt negativt, inte äns ett spökstreck...så nu är det bara att vänta in mensenRynkar på näsan

Håller tummarna för dig Sunsed och alla andra såklart!

• sockerpian

nu gjorde jag ett clearblue efter massor av kaffe...och det visade tunnt streck, men helt klart synligt?
    ska testa i morn igen....gud va nojig jag är nu...hoppas hoppas hoppasFörvånad

• sockerpian

nej inte jag heller, men man vågar inte hoppas på för mycket ändå...det känns som att det är för bra för att vara sant i såfall....första inseminationen, helt galet i så fall....men men, jag ska vänta till i morn och ta ett till då!

mycket spännandeDrömmer

• sockerpian

Jag är GRAVID......jag tror det knappt, men det är ett plus...det visar väl ingenting annars??? eller??? jag är helt snurrig av lycka!

försökt i 7 år och så åker man till Danmark och pangSkrattande

• sockerpian

Tack allihopaSkrattande Känns helt overkligt!!! Har ätit prinsesstårta hela dagen..haha
    vi är superglada med samtidigt tror man ändå att mensen kommer komma...jobbigt!

Lycka till allihopa, hoppas på fler plus snartSkrattande

Tack för att ni finns där ute så man kan dela alla tankar och oro med er, skönt när man alla är i liknande eller samma situation!Hjärta

Jag hänger kvar här såklartSkrattande, vill ju följa er och se hur det går..och peppa så mycket jag kanSkrattande

• sockerpian

Angående tid för insemination så vill jag dela med mig min, eftersom jag plussat kan det va kul o veta kanske..
    Jag fick negativt på äl-test onsdagmorgon och sedan positivt onsdagkväll, inseminerades 13,15 torsdagen och då sa hon att jag anragligen skulle bli befruktad på torsdagskvällen eller natten.

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012