Vi som ska börja inseminera 2012
( åh, meddelandet kom inte med!) Tack!
( åh, meddelandet kom inte med!) Tack!
Ahh! Känner mig så löjlig att jag ältar detta! Kan inte hantera min oro och stress! Mannen är lugn och säger att vi inte kan göra mer nu... Känner tyvärr inte samma lugn... :/
Sally: tack för kramen! Såklart stiger oron över ju fler försök som misslyckas, gör det för mig med... Usch, vad jobbigt detta är!!! Funderar nu på varför jag inga Äl flytningar har? Googlat mig till att det kan vara en biverkan av Pergo? Någon som vet? Brukar ju alltid ha det...
Är nu på väg hem från DK. Inseminationen gick bra. Follikeln hade börjat bukta och sippra ut vätska och slemhinnan va 9,7 mm. - pustar ut och tackar er alla för ni haft tålamod med mitt hysteriska jag de senaste dagarna-
Tack för alla Lycka Till! Har haft så många misslyckande nu så jag vet inte om jag tror att det går lyckas... Liveyourdreams: Spännande med morgondagen! Uppdatera oss imorn, vi är ju första hejarklacken! HiHi
stegen: grattis!! :)
Själv har jag såå onda bröstvårtor! Grät av smärta inatt! Den där jäkla Ovitrellen som bråkar med mig!! Vanlig biverkning vad jag förstått...
Liveyourdreams: underbart att det gått så bra! Nu ska de små "bara" göra sig hemmastadda!
Linnea1986: Hur har det gått för dig? Gjort något mer försök??
Linnea: Spännande! Vet du skrev om att försöka direkt efter mf, så trodde du kanske hade gjort det...