• jenniekk

Vi som ska börja inseminera 2012

Liveyourdreams: Tack! Men känns inte hoppfullt...

• jenniekk

Enda gången man är lycklig då man går från kliniken och är nyinseminerad. Sen stiger ångesten ju närmre mens man kommer... Vi har gråtit på morgonen idag, förbereder oss för misslyckande.
    Har känt att mannen tidigare inte varit lika ledsen som jag men imorse storgrät han. Känner mig så skyldig och misslyckad... Lyckas inte ens med det enklaste... Som tom tonåringar och knarkare råkar bli... Gravid...

Är ni på gång med ivf?

• jenniekk

Sally: Förstår att väntan känns oändlig...

Lite rosa på pappret idag så försök 6 har nu officiellt misslyckats... Har ni fått någon förklaring till varför det inte lyckats?

• jenniekk

Sally: Ingen aning. Blir att ta kontakt med gyn för vidare utredning... Får vi se hur det går...

( ingen blödning har kommit igång än... )

• jenniekk

Frankie: jag tror jag vågar mig på ett Grattis, ser positivt ut! :)

Tog ett negativt test imorse, så känns kört...

• jenniekk

Sally: Har inga tips eller råd att komma med! Känner själv att jag vill byta liv, börja om! Vårt liv står på paus hela tiden medans andra går vidare. Pausen har varat för länge nu...

Har känt mig totalt värdelös och utan värde. Känns så just nu... Känns som jag börjar dra mig undan... Bli bitter...

Gör det enda jag kan... Skickar en stor kram!

• jenniekk

Tyst i tråden... Hur går det för er alla tjejer?

Själv ska jag till gyn nästa vecka för och se hur vi ska gå vidare. Vill ju ha hjälp med stimulering. Nervös? Ja!

• jenniekk

Kan han säker göra men då man ändå behöver hjälp med vul vid stimuleringen så behöver jag ju en svensk gyn kontakt. Vi får se...

Lycka till idag! :)

Linnea1986: hur gick det för dig förra veckan?

• jenniekk

Live: Ja pergo är det jag vill ha! Får se vad han säger.

Kan inte hjälpa dig med vägbeskrivning, hoppas nätet kan hjälpa dig med det! :)

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012