Inlägg från: Sally Cinnamon |Visa alla inlägg
  • Sally Cinnamon

Hörni, hur är reglerna i DK nuförtiden, kan en göra ivf med öppen donator eller blir det automatiskt anonym om det är läkare inblandade? Kram mina spermieexperter!

• Sally Cinnamon

Hörni, hur är reglerna i DK nuförtiden, kan en göra ivf med öppen donator eller blir det automatiskt anonym om det är läkare inblandade? Kram mina spermieexperter!

• Sally Cinnamon

• Sally Cinnamon

Gissar att det var ett plus? Grattis!!
    Kämpar på här med en halv kopp kaffe om dan i snitt. Skönt att höra att det funkade ändå :)

• Sally Cinnamon

Jenniekk, så du flögs också på av längtan! Vi gjorde ett ivf-försök med fruset embryo i torsdags och nu sniiiiglar sig tiden fram igen. Hade förträngt hur segt det är att vänta på att få reda på om det tagit sig. Kram till er alla!

• Sally Cinnamon
    jenniekk skrev 2015-09-15 16:43:18 följande:
    Åh vad spännande! Hur känner du nu? Känner du dig mer avslappnad än vid försök då första barnet blev till eller startar allt om igen?

Vi har inte kommit längre än till tanken om att försöka igen. Har börjat ha koll på mina cykler. Känner inte alls av ÄL så starkt son jag gjorde innan sonen blev till. Men testerna visar utslag för ÄL så hoppas på det...
    Hej! Jo men det känns inte lika livsavgörande den här gången. Vi har ju barn! Fast det är klart vi hoppas mycket ändå och kommer säkert bli ledsen om det inte funkar. Började egentligen lite tidigare än vad vi hade lust med (om det skulle ta lång tid igen) så har inte hunnit jobba upp någon ordentlig desperation än :)
    Hur känner ni med tiden och åldersskillnad mellan syskon? Och hur viktigt är det att barnen blir helsyskon? Vi har bara en chans på det och det är pyret i magen, gulp!
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012