• jenniekk

Vi som ska börja inseminera 2012

Tror inte jag hade någon ÄL denna cykeln. Mensen kom iofs precis som beräknat men jag har inte haft någon mensvärk, bara lite molande igår. Brukar ha kraftig mensvärk som kräver Ipren under hela dygnet för att värken ska försvinna. Vad tror ni? Kan det vara så när man plötsligt får en cykel utan värk då man brukar ha det?

• jenniekk
    drömmaromsmått skrev 2012-05-14 11:42:39 följande:
    Var på vul nu,slemhinnan hade tunnats ut till ynka 4,6mm, förra gången hade jag 10mm vid samma cykeldag. Äggen var också små.. många men små, får se vad de säger på kliniken, känns skit!
    Vilken cykeldag är du på? Förstår att det känns skit nu, hoppas kliniken kan komma på någon lösning... Hjärta
  • jenniekk
    LiveYourDreams skrev 2012-05-14 11:54:57 följande:
    Jenniekk: jag hade ju ingen äl denna månad, fick aldrig pos men fick ändå mensen. Har haft mindre ont än jag brukar, men fortfarande ont.
    Har krampande mensvärk nu som jag brukar men värkmönstret ser inte ut som vanligt. Fick du lika lång cykel även utan ÄL?
  • jenniekk
    drömmaromsmått skrev 2012-05-14 12:07:55 följande:

Cd 11, slemhinnan,låg på 6,5mm på cd 5 så den har brutits ned istället för att byggas upp. Största ägget var 17,8 nästen 16,4 och resten runt 13-14mm. Förra gången låg största på närmare 20 och slemhinnan på 10,5mm.
    Är folliklarna för små också? Är det slemhinnan som är största problemet då? Vet man varför den bryts ner och inte byggs på? Hoppas på det bästa... {#emotions_dlg.flower}
  • jenniekk

Försöker att ha en liten paus från FL men måste kika in för att se hur det går för er alla... Glad

Ingen1:  Hjärta Finns inget att säga som hjälper idag... Kram

Lycka Till alla Ni som snart har testdag! 

• jenniekk

Håller tummarna för er tjejer som närmar sig BIM...

Jag tror att man ska hålla sig borta från att testa innan testdag, att testa(grav) med ÄL stickor osv. Man vinner ingenting på det... Själv vill jag inte sitta med test som bara visar plus i vissa ljus, vinklar eller annat konstigt. Man måste ha lite tålamod.... Glad 

• jenniekk

Denna tråden ligger under Svårt att få barn, här kämpar vi mot ofrivillig barnlöshet, peppar varnandra och glädjer oss med varandra då (om) vi lyckas!

MikuAndSaraLi: Vet inte om din story, om du har svårt att bli gravid? Om du inte har det kanske du ska skriva under Planera Barn- singel- Insemination. Jag tolkar "ditt gnäll" som att du inte kämpar mot ofrivillig barnlöshet...?

• jenniekk
    Duvan: Var blödningen mindre än vid vanlig mens? Hoppas... Glad

Vi pausar nu till efter sommaren... får se sen hur vi går vidare.  
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012