Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

När ska du testa binaa? :)

• LiveYourDreams

Här e det bim på torsdag om en vecka Alltså den 12 :) ska inte tjuvtesta har jag lovat mig själv :)

• LiveYourDreams

Bim -6 idag och jag känner ingenting alls faktiskt :) skönt o iaf slippa alla fusksymptom ja fick senast. Har bara känslan av att detta kommer lyckas så den lever jag på nu i min symptom brist :p

• LiveYourDreams

Glad påsk tjejer! Är på äl+10 och bim -4. Känner ingenting faktiskt. Har ont i brösten o lite svajigt humör men det brukar jag ha innan mens :/ när kan man egentligen testa o få ett någorlunda säkert besked?

• LiveYourDreams

Binaa: inga symptom o minus jag med. Skall vänta tills ons nu e det neg då får vi invänta mens o ladda om. Har småmensvärk o extrem pms o onda tuttar precis som alltid i mensveckan :(

• LiveYourDreams

Ni har rätt tjejer, än är inte hoppet ute :) är dötrött, känner mig asvarm o har lätt mensvärk. Sålänge jag inte blöder finns lite hopp..

• LiveYourDreams

Binaa: håller tummarna för dig! :)

• LiveYourDreams

Här är mensen på ingång o jag ställer om mig för att vi behöver åka till danmark igen. Är sååå besviken. Hade ju dubbelchans o ändå tog det inte... :( vill krypa under en sten o vakna gravid.. :(

• LiveYourDreams

Här är bim idag, men har inte börjat blöda än. Binaa du har imorgon va?

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012