Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

Positivt ältest! :D super positivt va tvungen o ta en bild, haha. Imon blir de danmark :) nu återstår bara sjukanmälan som jag har superångest över. Sen ska vi kika om vi ska åka idag o sova ngnstans påvägen. Lite mys med en trip oså slipper man gå upp så tidigt :p

• LiveYourDreams

Sally: då måste de va dags för er till hösten? Tack för alla lycka till, de behöver vi! :)

• LiveYourDreams

Binaa: gyngrönlund säger att man ska komma dagen efter. Jag hade superåos igår 1800 o sitter på färjan nu. Hade jag haft superpos igår på morgonen hade jag nog åkt då. För spermierna lever ju oftast längre än ägget.

• LiveYourDreams

åååh vi är så glada!! Fått 30 miljoner spermier. Slemhinnan var superfin och cystan e borta! Hade inte ett fint ägg utan två!! Dr lars undrade om jag åt hormoner :p men det gör jag inte. Så detta försök har vi dubbelchans o lyckas! :D

• LiveYourDreams

Binaa: så ser mina ut när de e timmar från pos. Nääära alltså. Mitt igårkväll va sjuuuukt starkt o då fatta jag va de mena med att strecket ska va starkare än kontrollstrecket. Skriver från iphonen så kan tyvärr inte skicka me en bild på hur de såg ut :/

• LiveYourDreams

Binaa: ja sa ju att det var nära :D fick samma som du osen super pos timmar efter! Åh vad spännande!! Lycka till!!

• LiveYourDreams

Draken01: senast vi va där va äggblåsan 19mm. Nu var dessa två aningen större o på g o släppa så kanske 20? De så stooora o fina ut iaf :) är så dålit insatt i storleken på äggblåsorna. Får nog googla lite :)

• LiveYourDreams

Längtan: tack du är så gullig! :)

• LiveYourDreams

Jenniekk o smilla; e ni kvar? Hur går det för er?

• LiveYourDreams

Jenniekk; fördtår hur du menar. Vi pausade förra månaden av Samma orsaker. Kom ner i varv rätt fort så de va skönt. Sockerpian: ser helt klart lovande ut! :D

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012