Inlägg från: LiveYourDreams |Visa alla inlägg
  • LiveYourDreams

Vi som ska börja inseminera 2012

Längtan: då bor du nog inte så långt från oss. Vi har drygt 9 mil till gbg o sen neråt. Har 30 mil enkelväg. Vi åker bil :)

• LiveYourDreams

Äppelblad: hoppas det löser sig :) längtan: jag e nog efter för jag ser inget alls på hemsidan :p

• LiveYourDreams

Längtan: kanske e för jag surfar på mobilen som jag inte ser det? Då är vi ju nästan grannar ;) vår bil e inte heller så pålitlig men vi kör ändå :p blir smidigare än o tajma tågen osen kan man åka tiiiidigt så man e halvvägs när man ringer kliniken :)

• LiveYourDreams

Längtan: det e sjukt hur man väntar. Först på äl sen på pos o sen förhoppningsvis ite börjar allt om. Tycker tiden mellan insem o mens vårt försök va värst. Ville bara veta liksom..

• LiveYourDreams

Längtan: vi har ju bara gjort ett försök men tiden är en snigel ändå. Ännu kan ja inte säga att de känns jättejobbigt. Tror de blir värre med varje misslyckande.. Japp när som. Idag var negativt så det blir inte danmark imorgon. Skall testa imon igen o se :)

• LiveYourDreams

Tror de blir tors. Hoppas senast fre annars e de kört. :/ fm o em testar jag :)

• LiveYourDreams

Längtan: de stänger för sem på lördag. Binas: kul!!! Vart åker ni? Spännande!! Imorse va testet sjukt nära plus så gissar att em testet e pos. Planerar alltså för att åka imorgon :D

• LiveYourDreams

Frankie: spännande! Vi hade en dryg månadsuppehåll nu orka vi inte mer :p håller tummarna! Kul att vi e så många som kör nu i dagarna! Kan vi vänta ihop :p

• LiveYourDreams

Eftersom vi är ett tjejpar så står vi självklart kvar i su kön. Funkar ej danmark e vi framme ngngång slutet av året början på nästa o då e de upp till teamet om
    Vi gör insem eller ivf. Troligen går
    Man isåfall direkt på ivf :)

• LiveYourDreams

Sally: vi står i kö till donationsverksamheten så gissar det :) 2/9 2011 ställde vi oss i kö :) nidå?

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012