• Lemis

Vi som väntar smått i September 2012

Jag har inte så mycket symtom förutom illamående, spyattackera. Brösten är väl större, men inte så jag behöver köpa ny bh. Jag är väl trött till och från men inte super trött längre. Mycket molvärk och gasig mage.

höger äggledare bortopererad efter X 30/10-10, gravid BF september
  • Lemis

Idag har jag inget matsug alls. Tvingar i mig. Och jag känner mig helt bakfull. Konstigt. Har ingen ork till något alls. Spenderade förmiddagen med att åka pulka med sonen, sen är jag däckad. Sover oroligt med. Någon mer som gör det?

• Lemis

Lycka till alla ni som ska på vul imorgon. En fråga har alla här inne ömma bröst eller fått super stora? Känns som mina slutat helt. Blir lite orolig. Kram

• Lemis

Ok. Man läser. Så mycket. Typ en app står det att nu kanske du behöver köpa ny bh osv men inte jag. Det är bröstvårtorna som är större och står ut typ.

• Lemis

Tack för era svar det märks att det är så olika det här med brösten. Trevlig dag på er!.

• Lemis

Grattis till er med lyckat vul. Beklagar för er som inte fick positiva besked.

• Lemis
    Spegeelbild skrev 2012-02-01 12:42:20 följande:
    Min sambo blev jätte glad att jag tagit med bild när han inte kunnat va med på vul :) sen fick jag nya lerigan mot illamående då jag inte kan sova konstigt dom Gammla innehåller koffein ska ta dom tidigt på dagen dom andra mot kvällen :p hoppas man kam sova bättre nu:) tihi

jag har också koffin i mina tabletter, så jag undviker att ta dem på eftermiddagen/kvällen. men det är ju inte så konstigt att man är pigg då när dem gör en det.
  • Lemis
    Alicias skrev 2012-02-06 13:34:27 följande:
    Idag har tagit cellprov + alla blodprover som ska tas. Skönt att ha sånt "jobbigt" överstökat! Ska göra KUB om några veckor. Någon mer som tänkt göra det?

Jag ska ta kub - testet. Om de erbjuder mig denna gången.
  • Lemis
    Vili skrev 2012-02-12 17:32:50 följande:
    Jag vill inte må så här längre... Har längtat efter att vara gravid så länge så är så besviken när det varit så tung start på graviditeten..längtar så tills veckorna när tröttheten och illamåendet släpper. Blev sugen på att baka när någon skrev om det men jag har ingen ork. Snurrar i huvudet bara jag ställer mig upp så jag håller mig till soffan. Tur man har en så snäll sambo som servar allt men jag börjar få duktigt dåligt samvete nu för ja bara gnäller och sover.. Fyy...nu har ja gnällt lite till ju...
    Isak 090122 Lillräkan BF 120906

Så känner jag med. Orkar inte vara polare med toaletten längre. Idag har jag mer eller mindre hängt där inne. Så det var bara att knapra i sig tablett igen. Imorgon har jag inskrivning hos bm. Ska be att få tablett mot illamåendet men med utan koffein. Jag är skit pigg med tabletterna. Jag blir trött när jag ute tar dem, även jag har en underbar man som fixa allt här hemma. Jag orkar inte mycket och är irriterad. Vår son säger ibland. Var inte arg mamma! Usch då mår man dåligt. Men som sagt är jätte glad att vi blivit gravida igen. Hur många vul har du fått göra sen plusset? För du hade också haft ett x eller?
  • Lemis
    MiLilja skrev 2012-02-14 10:12:38 följande:
    Hej tjejer! Tänkte bara berätta att mitt missfall kom i fredags em, efter att ha haft blödningar i 1½ vecka. Med störtblödningar och mindre värkar är detta bland det värsta jag varit med om och jag önskar verkligen med hela mitt hjärta att det kommer gå bra för alla er andra härliga tjejer här inne! Jag kommer tänka på er i september och jag hoppas och önskar att allt går bra för er! Massa kramar!

Beklaga det som hänt, vilken vecka va du i?
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012