Vili skrev 2012-02-12 17:32:50 följande:
Jag vill inte må så här längre... Har längtat efter att vara gravid så länge så är så besviken när det varit så tung start på graviditeten..längtar så tills veckorna när tröttheten och illamåendet släpper. Blev sugen på att baka när någon skrev om det men jag har ingen ork. Snurrar i huvudet bara jag ställer mig upp så jag håller mig till soffan. Tur man har en så snäll sambo som servar allt men jag börjar få duktigt dåligt samvete nu för ja bara gnäller och sover.. Fyy...nu har ja gnällt lite till ju...
Så känner jag med. Orkar inte vara polare med toaletten längre. Idag har jag mer eller mindre hängt där inne. Så det var bara att knapra i sig tablett igen. Imorgon har jag inskrivning hos bm. Ska be att få tablett mot illamåendet men med utan koffein. Jag är skit pigg med tabletterna. Jag blir trött när jag ute tar dem, även jag har en underbar man som fixa allt här hemma. Jag orkar inte mycket och är irriterad. Vår son säger ibland. Var inte arg mamma! Usch då mår man dåligt. Men som sagt är jätte glad att vi blivit gravida igen. Hur många vul har du fått göra sen plusset? För du hade också haft ett x eller?