• Lemis

Vi som väntar smått i September 2012

Skriver från mobilen där ordlistan och jag inte kommer överens.

höger äggledare bortopererad efter X, 30/10-10
  • Lemis

Jag har fått tillbaka lite ömma bröst och börjat bli mer hungrig just nu. illamåendet hänger kvar men jag spyr inte. . Håller med ovanstående skrivare att vi ska minsann bli mammor i september. jippie.

• Lemis

Jag äter bara folsyra och mitt val kvinna tabletter med massa vitaminer i. Sen ser jag till att äta de nyttiga sakerna. Fisk är en rätt som återstår minst en dag i veckan här. Jag tycks vara den enda som inte är så trött. Men d kommer väl. Minns förra gången med sonen att det var så skönt att få vara trött och sova. Jag har alltid svårt annars för det.

• Lemis
    kavajen skrev 2012-01-09 11:24:09 följande:
    Var hos en privatgyn idag för att göra ett vul (fick tiden precis när jag varit hos bm förra veckan och ville inte tacka nej då) Han sa att vi förmodligen inte skulle se hjärtat men vi skulle se hinnesäcken och se att den satt rätt. Så rullar han runt grejen och säger "jag ser ett fint tickande hjärta" så jävla härligt!! :D jag kunde inte riktigt se det för det var så litet än, men han såg det och det är huvudsaken :) är så himla lycklig nu! Det känns så mycket verkligare nu när jag sett fostret (embryon) och hjärtat :) min lyckodag

Grattis vad roligt! vilken vecka är du i?
  • Lemis

jag är ingen testmänniska, men efetrsom jag har tester hemma och många verka test så gör jag det med. Dessa är tagna igår mitt på dagen och på eftermiddagen . 

idag har jag även mått illa och hulkat några gånger i duschen. BLÄ.
    Min hunger är enorm just nu, hur ska det sluta liksom.  Brösten har börjat ömma igen, men det kommer och går, gör inte jätte ont, men d gör mig inget. Längtar just nu till den 20 då jag ska får göra vul.
    Har ni fått betala för det?
    jag ska ju till sjukhuset och göra det.    
  • Lemis
    kavajen skrev 2012-01-09 20:26:39 följande:
    V. 5+5

åå vad kul, jag är i vecka 7 när jag ska göra så då borde man ju se ett hjärta då med. fick du göra vul tidigt pga av något som hänt innan eller?
  • Lemis

Vili: jag fick vul den 20. Tycker också det är för sent om det skulle sitta fel. Är sjukt nervös och kan inte sova ordentligt. Igår fick jag ont i sidan av magen. På vänster sida. Är så orolig är det är början till ett nytt x. Hur mår du? Hade du också haft ett x?

• Lemis

Nyss hemkommen från akuten. Har haft och har ont i vänster sida. Blir ju nojjig över x igen. Men graviditeten sitteri livmodern. Såg tyvärr inget hjärta, men det är väldigt tidigt. Är i vecka 6 men egentligen 5+4. Skönt att det satt rätt. Ska på vul den 20 och hoppas då på tickande hjärta.

• Lemis

Ella jade är du också här. vi är med i två trådar. När jag fick plus med mitt utomkvedshavandeskap så var det ett par dagar efter bim. Och mitt var svagt. Inte alls så starkt som nu när det sitter rätt. Men man ska lita på sin kropp. Jag hade ont igår och åkte in, nu var det en cysta som säkert påverka att d gör ont. Men vi har ju bara en äggledare kvar och man vill inte chansa. Dessutom vill man ju leva lite till. Har du fått plus? Bim fredag eller?

• Lemis

Karolina 701: jag väntar också syskon till vår 3 åriga son. Är så lycklig. Det kommer han också att bli den dagen vi berätta,men det blir senare.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012