Vi som väntar smått i September 2012
Skriver från mobilen där ordlistan och jag inte kommer överens.
Skriver från mobilen där ordlistan och jag inte kommer överens.
Jag har fått tillbaka lite ömma bröst och börjat bli mer hungrig just nu. illamåendet hänger kvar men jag spyr inte. . Håller med ovanstående skrivare att vi ska minsann bli mammor i september. jippie.
Jag äter bara folsyra och mitt val kvinna tabletter med massa vitaminer i. Sen ser jag till att äta de nyttiga sakerna. Fisk är en rätt som återstår minst en dag i veckan här. Jag tycks vara den enda som inte är så trött. Men d kommer väl. Minns förra gången med sonen att det var så skönt att få vara trött och sova. Jag har alltid svårt annars för det.
Vili: jag fick vul den 20. Tycker också det är för sent om det skulle sitta fel. Är sjukt nervös och kan inte sova ordentligt. Igår fick jag ont i sidan av magen. På vänster sida. Är så orolig är det är början till ett nytt x. Hur mår du? Hade du också haft ett x?
Nyss hemkommen från akuten. Har haft och har ont i vänster sida. Blir ju nojjig över x igen. Men graviditeten sitteri livmodern. Såg tyvärr inget hjärta, men det är väldigt tidigt. Är i vecka 6 men egentligen 5+4. Skönt att det satt rätt. Ska på vul den 20 och hoppas då på tickande hjärta.
Ella jade är du också här. vi är med i två trådar. När jag fick plus med mitt utomkvedshavandeskap så var det ett par dagar efter bim. Och mitt var svagt. Inte alls så starkt som nu när det sitter rätt. Men man ska lita på sin kropp. Jag hade ont igår och åkte in, nu var det en cysta som säkert påverka att d gör ont. Men vi har ju bara en äggledare kvar och man vill inte chansa. Dessutom vill man ju leva lite till. Har du fått plus? Bim fredag eller?
Karolina 701: jag väntar också syskon till vår 3 åriga son. Är så lycklig. Det kommer han också att bli den dagen vi berätta,men det blir senare.