Vi som väntar smått i September 2012
Vad skönt! Så hade jag det när jag väntade sonen.
Idag ska jag lämna blodprov och ev bokning av nupp test om de inte gör det nu. Vet inte hur det gå till. usch på jobbet går det maginfluensa för andra gången. Blä. Hoppas man inte åker på det. Lergian comp kan väl inte hindra kräkningar då?så man inte gå och ha det, fast då borde det ju komma från andra hållet med. Trög mage som bara den. Ni som har mensvärk/ växtvärk vilken vecka är ni i? Mitt har varit lugnt nu. Imorgon har jag gått 12 fulla veckor enligt mitt app men fredag enligt fl.
Idag har jag gått 12 fulla veckor. Och gå nu in i vecka 13, men eftersom min bm säger vecka 12 så räknar jag nog så med.
Jag ska göra kub men ska lämna blod i vecka 14 och det var på tal om att göra ul efter det. Så det har väl vad proverna visar. Jag gjorde inte det förra gången när jag väntade min son men nu ville vi efter allt vi varit med om. Men fostervattenprov och annat gör man bara om testen visa högt? Eller? Jag ska även få extra ul kontroll pga min gomspalt. Det är ju inget dem kan göra åt i magen men jag kan vara mer förberedd om det skulle vara något. Min mamma blev ju chockad av mitt och då sitter det ändå invändigt. Så mitt syns inte.
Idag har vi varit på ul igen. Det var koll av min cysta. Den har blivit mindre. Skönt . Inga mer återbesök. Fick se bebis snabbt. Hjärtat slog . Mer fick vi inte se. Han var så disträ och skulle bara se cystan. Men min oro om att bebis skulle vara död är borta. Nu såg vi hjärtat. Skönt. Är vecka 13 idag. 13 hela veckor. Jippie.
Ni som gjort kub vilken vecka är ni i ? Mina symtomer har tagit fart igen, hemskt illamående, hungrig och ömma bröst på natten . Trodde att illamående skulle avta är ju i vecka 13. Får idag hämta ut min fjärde burk lergio comp.
Jag eller vi har en emmaljunga cerox så vi ska bara ha en mjuklift i. Den vagnen klara alla terränger.