Vi som väntar smått i September 2012
Naggym, här får det växa fritt nu. Får se om bebisen hittar ut sen;)
Naggym, här får det växa fritt nu. Får se om bebisen hittar ut sen;)
V 37 och TUL i morrn :D sista gången vi ser henne innan hon kommer ut
Nu har den värsta mensvärken släppt! Men är det farligt att ha sex om man har öppnat sig?
Ida, jag är i v 36+0 så det är inte så tidigt men vi kanske ska låta bli nån vecka ändå!
Våran bebis väger nu ca 3 kg och ligger mitt på kurvan, lite liten tyckte bm att hon var. Dessutom har ungen massor med hår, bm sa att det såg ut som hon hade en ryamatta på skallen :D
Sambon går på semester på fre och är ledig 4 veckor + de 10 pappadagarns, sweet!
Sitter på tradera och kollar på vinterkläder till bebis. Är overall nått man behöver om man är ute mycket med vagnen på vintern och när börjar man isåfall med vinteroverall? Jag har några tunna höstoveraller hur länge räcker det med tunn overall och filt? Åkpåse kanske är bättre?
Vad rörigt det blir, hoppas nån fattar vad jag menar och kan berätta hur jag ska klä på henne. Jag vet 0 om bebisar och kläder När det gäller att kombinera dom iaf ^^
Vi har lagt en fleecefilt i vagnen som bebis ska ligga på, men behövs det en kudde i vagnen?
Tack, då vet jag ungefär hur det ska vara;) Aptiten har kommit tillbaka nu också verkar det som för så hungrig som jag har varit ikväll har jag inte varit på 30 veckor typ!