Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

30 dagar till bf, hu så fort det går! Vi ska hinna med ett besök på Ikea innan hon får komma;)

• StarStruck

NeLe, min bebis håller också på så. Dom kanske "kokar kaffe", liksom blåser bubblor under vattnet ?

• StarStruck

Nej nu får ni hjälpa mig! Hela dagen idag har jag haft så jäääävla ont i bäckenet, helt olikt vad jag har haft innan. Jag kan verkligen inte sitta ner, inte ens i soffan. Det känns som ett sånt sjukt tryck. Nu har jag även börjat få kramper fram nere i magen och ryggen. Fl sa att jag ska ta alvedon och lägga mig men inte vad det kunde vara? Jag är lite orolig ;(

• StarStruck

Fia, bebis är fixerad så det är väll säkert kraftiga förvärkar, har sån sjuk mensvärk i ryggen, sjukt att tänka att jag kommer ha ondare än såhär :P

• StarStruck

Det får bli en tur till fl, värken släpper inte ens med citodon, det är 1,5 timme sen jag tog det

• StarStruck

Ja då var vi hemma igen. Det var fullt på förlossningen så ingen ordentlig undersökning gjordes, dom kollade inte tappen eller så, ctg-grejen mätte några sd. Vi fick inget utlåtande från någon läkare eller så. Fick nya citodon sen var det bara att åka hem. Välkommen till nyköpings lasarett... Nu börjar det göra ont igen också. F*n...

• StarStruck

Lilly, det är lite småsjukt faktiskt. Vill dom att man kommer in så borde man iaf få bli ordentligt undersökt! Men som tur är har jag inte lika ont men det känns fortf och jag har ju sd. Blir det värre får vi åka tillbaka.

• StarStruck

Jag är ju för rolig! Jag har sån sjuk mensvärk och dum som jag är går jag och tittar om jag har fått mens, som jag snart inte haft på 9 månader -.-

• StarStruck

Nu måste jag äckla mig lite...
    Fick en slemmig flytning förut som liknade äl-flytning,satte i trosskydd så skulle jag på toa igen då var skyddet vått men det luktade liksom inte kiss, det hade ingen färg heller. Fick ju en snorliknande flytning tidigare i veckan, typ en gul slemmig mask som jag gissar var en del av slemproppen och veckan innan det fick jag en liknande flytning jag fick nu som liknar äl-flytning. Bör jag vara orolig över det här? Är det vattnet som gått så borde det väll rinna mer?
    Jag drar mig för att ringa fl här för dom är så jäkla otrevliga och ohjälpsamma.

Igår när vi var där kom det fram en tant, vet inte om hon är bm eller USKA men hon sa "Jag känner igen er. Ni har varit här förut. Det är väll bara en vecka sen? Vad är problemet nu då?" Skitdryg på rösten. Innan vi fick åka hem frågade hon mig som är förstföderska om jag trodde att förlossningsarbetet var på gång... Hur ska jag kunna veta det som aldrig fått barn? Jag visste bara att jag hade så ont att det kändes som att jag skulle gå sönder ;(  

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012