Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Sitter med oregelbundna sd igen men nu gör det ont i ryggen när dom kommer trots att jag tagit citodon ;(

• StarStruck

Har haft mycket sd på kvällarna två dagar i rad. Igår gjorde dom även ont. Idag efter jag duscha och skulle gå på toa kom det en snorliknande grej (slemproppen?), på pappret, den var gulaktig, nu har jag börjat få molande värk i magen som typ strålar bak i ryggen. Kan det vara på G? Går in i v 36 i morrn.

• StarStruck

Mensvärken är borta så det blir ingen fl ikväll iaf! Hoppas dock att hon vill komma om 2 veckor, för nu är jag riktigt trött på det här med att vara gravid.

• StarStruck
    Snart fyra barn skrev 2012-08-06 09:26:13 följande:

Grattis till sexet hihi, är ju kul att det inte dör ut för allaTungan uteHar haft sex flera ggr i veckan hela graviditeten men jag saknar det vanliga heta och smidiga sexet, börjar tröttna på det otympliga tjockis sexet hihiGlad

TackCool
    Ja, vi med, det dog ett tag men nu så, nu har vi kommit på hur vi får till det på bästa sätt Flört
    Jag känner mig lite som en strandad val men det få duga tillsvidare^^  
  • StarStruck
    Edds skrev 2012-08-06 09:45:37 följande:
    Tjejer, hur ofta tar de urinprov på er ? Jag är så fundersam då jag inte lämnat kissprov på över 4 veckor .. känns ju rätt så viktigt nu den sista tiden? Det känns som om de riktade in sig så otroligt mycket på mina blodprover att mycket annat har kommit i skymundan..

Jag väntar iallafall nu att BM skall ringa upp så jag kanske kan få komma in och lämna kissprov, är lite orolig över uvi då jag kissar onormalt mycket senaste dagarna, visst att bebis trycker på, men från kl 21 igårkväll till 09 idag har jag kissat 9 gånger, inga småskvättar och jag har inte heller druckit allt för mycket.. har hållt på såhär hela helgen..

måste även höra varför det kommer blod i råmjölken och vad de beror på när jag ser så jäkla suddigt nu helt plötsligt. hoppas hon har något vettigt svar :)

och än en gång GRATTIS förstis, helt otroligt och underbart hoppas ni får ha lillen hos er !! :)

Varannan gång typ har jag fått lämna men det har inte känts som att just den biten är så viktig. Dom har mest fokuserat på blodsockret. 
  • StarStruck

Jag packade upp bb-väskan idag för att jag ville byta väska så började jag fundera på vad bebisen behöver det ledde till att jag gick igenom ALLA kläder och upptäckte att ett par byxor är bortaSkrikandes just dom som jag behövde!
    Så nu ligger innehållet i väskan i sängen och jag gick på ett nytt projekt istället som jag inte heller har slutfört.
    HmmOskyldig  
    Jag har många järn i elden idag. 

• StarStruck

Sex sägs ju kunna hjälpa till att få i gång förlossningen så det var ju tur att lusten kom tillbaka :P

• StarStruck

Vad kan detta betyda? Först får jag sammandragning, när det känns som att den släpper får jag en svag värk i ryggen precis åvan för rumpan. Slemmisen eller en bit av den iaf lossna ju här om dagen.

• StarStruck

Alltså, jag får massa täta sd i omgångar. Jag vet inte om jag ska ringa fl eller om jag ska vänta ut det. Jag är väldigt säker på att slemmgrjen har lossat eller håller på och det betyder väll att tappen är lite påverkad ändå? Usch vad jag hatar det här!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012