Vi som väntar smått i September 2012
Sitter med oregelbundna sd igen men nu gör det ont i ryggen när dom kommer trots att jag tagit citodon ;(
Sitter med oregelbundna sd igen men nu gör det ont i ryggen när dom kommer trots att jag tagit citodon ;(
Har haft mycket sd på kvällarna två dagar i rad. Igår gjorde dom även ont. Idag efter jag duscha och skulle gå på toa kom det en snorliknande grej (slemproppen?), på pappret, den var gulaktig, nu har jag börjat få molande värk i magen som typ strålar bak i ryggen. Kan det vara på G? Går in i v 36 i morrn.
Mensvärken är borta så det blir ingen fl ikväll iaf! Hoppas dock att hon vill komma om 2 veckor, för nu är jag riktigt trött på det här med att vara gravid.
Grattis förstis!
V 25+0 för min del idag och vårat sexliv har vaknat igen
Jag packade upp bb-väskan idag för att jag ville byta väska så började jag fundera på vad bebisen behöver det ledde till att jag gick igenom ALLA kläder och upptäckte att ett par byxor är borta just dom som jag behövde!
Så nu ligger innehållet i väskan i sängen och jag gick på ett nytt projekt istället som jag inte heller har slutfört.
Hmm
Jag har många järn i elden idag.
Sex sägs ju kunna hjälpa till att få i gång förlossningen så det var ju tur att lusten kom tillbaka :P
Vad kan detta betyda? Först får jag sammandragning, när det känns som att den släpper får jag en svag värk i ryggen precis åvan för rumpan. Slemmisen eller en bit av den iaf lossna ju här om dagen.
Alltså, jag får massa täta sd i omgångar. Jag vet inte om jag ska ringa fl eller om jag ska vänta ut det. Jag är väldigt säker på att slemmgrjen har lossat eller håller på och det betyder väll att tappen är lite påverkad ändå? Usch vad jag hatar det här!