Vi som väntar smått i September 2012
Fast är det nån gång man verkligen ska njuta av livets goda, då är det nu...man Går ju ändå upp i vikt

Ag jobbar heltid på skola, 60% resurs till en ibland väldig aggressiv 11 - årig pojke med adhd. På eftermiddagen är jag på fritids, där jag är planerar alla aktiviteter, har 1: or. Tunga lyft, mycket spring och massor av stress, det är den härliga vardagen det! Grym foglossning o min bm har sagt att det bli tal om sjukskrivning...det känns ju både tråkigt o skönt...
Haha såg att det såg konstigt ut, 60% skola 40% fritids ska det vara
Whiii...har en extreme house make over! Maken fixar på kontoret, jag river i garderoberna (ar plockat fram 50/56. kläderna...så yttepyttesmå), snart blir det Ikea för att köpa lite smått till Noahs rum...sätta upp lite hyllor och sånt. Man märker att jag är den drivande i vårt äktenskap...nu när jag har varit "graviddålig" så har sådana projekt inte hänt, men nu,!!! Åh va skönt när det är färdigt sen!!
Haha ja de är då för roliga de där karlarna men den som väntar o det där! sen kan jag ju hinta att TVÅ ringar är Lovely!
Kanske det blir som med oss...lång tid innan förlovningen, men sen! Bröllop, barn o radhus på ett år..
Miamy: tråkigt!!! Krya på dig o ladda upp med bra filmer o böcker Bor i Helsingborg o idag är det 17 dagar till RUL, längtar!! Sandyfication; sitter lite i samma sits...ska helst ta körkort innan bebis kommer, men med ett heltidsjobb och en busig 1-årinf finns inte riktigt tiden...när jag blir lite piggare kanske! Kladdkaka idag igen..shiiiit...gott men farligt!