Vi som väntar smått i September 2012
Ooo drömmer pm en supersnygg långklännig som man kan ha på studenter o sommarfester....utan att se ut som en tunna...
Ooo drömmer pm en supersnygg långklännig som man kan ha på studenter o sommarfester....utan att se ut som en tunna...
Näe...skiiiit, det hade jag inte ens tänkt på...haha...jaha, tur att det finns annat att äta Lite Ågren över att lämna bort Noah i fyra nätter....lång tid gör en liten...(mamma)
Usch ja vet...ska bara intalamig det också...lämnar honom ofta över natten, eller ibland två...men 4 ät länge för 17 mån
Ojojoj det medatt fråga efter kön tycket jag är svårt...på ett sätt så hade det varit praktiskt ur köpa nytt eller återanvända aspekten (vilket i o för sig är ett himla i-landsproblem...precis som om barnet inte får lassvis med kläder ändå...) men åå ett annat sätt så är jag så glad att vi inte tog reda på kön första gången...spänningen på förlossningen... (fast både jag o mannen "visste" att han skulle vara en han)...KLUVEN! Tur att man har ett tag på sig att vela Kladdkaka nu efter veckans första jobbdag! Imorgon går eleverna på påsklov och om ek vecka åker vi! Whiiihooo Btw..tack för engagemanget i fråga äta parmesanost eller ej i Milano...blir nog parmesan men inte parmaskinka...
En till med grym foglossning här...men det var tydligen ganska vanligt när man har täta graviditeter. Hade iofs med Noah med, men här gick jag det i v 13... Men men, det är vara att anpassa takten efter förmågan Idag ska vi äntligen köpa bilbarnstol till Noah! Han har suttit i 0-12 mån...han är. 17 mån nu ( fast han är en liten kille). Go helg!
Ja, de tycker jag låter logiskt! Det är säkert bebis FijaLija Vad duktig din tös är!! Min är för liten för att hjälpa till, han mest själper haha...fast hans bästa sak att göra är att tömma diskmaskinen...får se hur länge det håller Känner sprattel från min böna nu tror jag...
Va tacksam!!!! här har det smällt på 2 kg på en vecka (totalt 4)...voine voine...