Vi som väntar smått i September 2012
Jag brukar inte ja svårt med provtagning, men har haft några svimattacker nu några veckor...men efter ett päron och nån chokladbit så är jag på banan igen
Jag brukar inte ja svårt med provtagning, men har haft några svimattacker nu några veckor...men efter ett päron och nån chokladbit så är jag på banan igen
God förmiddag septembermammor! Idag vaknade jag kl 6 på min sovmorgon...men vAd gör väl det, för idag ska bli en superdag! Idag ska bara jag o mannen ge oss av på vår gode väns 30- årsfest och eftersom det är i en annan stad o för att jag inte har körkort så bestämde vi oss för att göra det till en miniweekend och bo på hotell inatt...whiii! Ha en fin dag!
@ StarStruck: skit att va sjukskriven, men kanske bäst för kroppen...och skön inställning du har trots allt...fast vem hade inte velat slippa dammsugningen Jag ska nog kämpa på ett tag till..min bm ville sjukskrivamig ganska tidigt förra gången, men det ville ju inte jag....då. Hon frågade mig förra veckan om det gick o då sa jag ja...men jag är väl inte helt säker själv. Jobbar i skola/ fritidshem 100% så bara det tär ju på kroppen med foglossning. Ni har jag börjat fundera på pm jag ska ringa bm ändå. Jag jobbar som resurs till en pojk med adhd som kan få raseriutbrott, inte ofta men dock. I fredags gav han sig på en kollega till mig o slog bla en kon i kollegans mage...det har gjort mig orolig. Jag är rädd att det kan va min mage nästa gång...vad kan man göra? Jag hat lyft mina tankar med rektorn, men har inte fått respons mer än " sitt alltid närmast dörren....va f.n är det...blir superfrustrerad av att min oro inte tas på allvar!
Haha jo, jag går bara och väntar på tjockchocken
Jag har ökat 1,5 kg, men då hade jag inte riktigt lyckats gå ner alla gravkilo sen innan. Så jag är glad att det inte är .mer...och jag vill verkligen inte öka 22 kg som förra gången. Tyvärr äter jag knappt mat men är sugen på sött heeela tiden...så det är svårt att få i dig rätt saker...men men, det enda som betyder något är en frisk bebis i slutändan,!
Fy!!! Har på senaste veckorna fått ganska så många blodtrycksfall...ibland ar jag tuppat av. Senast idag...fick på jobb, det snurrade en timme och sen fick jag skjuts hem. Här ligger jag nu...snurrig o utslagen...fy