• Em

Vi som väntar smått i September 2012

Sjukskriven 50% till den 14 juni...ska man skratta eller gråta!?

• Em
    SophiaSundgren skrev 2012-04-27 15:18:03 följande:
    Ultraljudet klockan 11 gick super bra, glad liten prick därinne som sparkade på och slog för fullt mot apparaten som fördes över magen. Bf den 23/9 istället för 25/9. Så skönt att se den lilla. Trevlig helt på er.

Härlig start på helgen!! grattis till det lyckade RUL:et o njut hela helgen lång!
  • Em

foglossning är boven i dramat. Hoppas på att det blir bättre bästman får vila lite!

Champagne skrev 2012-04-27 19:31:22 följande:
    Em: varför har du blivit sjukskriven?

• Em
    Superbia skrev 2012-04-27 20:13:10 följande:
    Jag hade skrattat
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥ BF 120916

Haha gött...då gör jag det med
  • Em
    splink skrev 2012-04-27 21:40:26 följande:
    Har varit hos min BM idag och besöket gick jättenbra. 3kg+, magen precis så stor den ska för veckan och väääldigt lågt blodtryck. 95/55 bara. Blev ordinerad att äta lakrits och dricka drycker med koffein, för det sägs höja bltr
    Dotter född -07, BF med dotter 2 18/9, Bloggar på detsaknadebarnet.blogspot.com

Jag hade 90/60 och fick inget ordinerat...konstigt. Fast jag hoppar åå dina tips! Kan äntligen dricka kaffe igen
  • Em
    Lyckan2 skrev 2012-04-27 21:49:16 följande:
    Måste fråga, är det bara jag som inte känt sparkar än? Är ju ändå andra barnet, kanske beror de på att moderkakan ligger i framvägg? Ligger varje kväll o bara väntar på att känna något... 19 + 4 i dag... :/

Andra barnet för mig med o förra veckan i 17+ på ul fick vi förklarat för oss varför jag inte hade känt så mycket...moderkakan i framvägg. Men har ytterligare en vilding i magen, då nu sparkar han "förbi" moderkakan, då både jag o mannen ser o känner honom Håll ut bara...snart kommer det!
  • Em
    Wolf skrev 2012-04-28 09:48:13 följande:
    Ja sånt är ju både och.... Själv är jag heltidsjukskskriven, antagligen tills den lilla kommer. Vad är du sjukskriven för?
    V.22

Det är foglossning som spökar. Ja verkligen både och...är inte direkt känd son typen dom låter något stå ivägen för jobb...så att bli "tvingad" att sätta sig själv först känns...ovanligt! Välkommen H K J! Och föresten....HJÄLP! Vi hat helt kört fast i namnträsket. Storebror heter Noahoch vi har ingen aning om vad lillebror ska heta. Vi spånar löst på Levi och Charlie...vanligt fast ovanligt liksom
  • Em

Näe....överens är vi inte...då jade Noah hetat Levi! Faktum är att Noah var namnlös i 6(!) veckor! Så Levi är ju min favorit..men jag inser också att jag lite har kört fast o inte kommer förbi de två namnen...

• Em

Va härligt att höra att de och fin man tar dig på allvar Ida! Stanna kvar i sängen!

• Em

Ja, Charlie är ungarna på jobbets förslag...som har fastnat! ibland är det bra att jobba på fritids!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012