Vi som väntar smått i September 2012
Haha näe allt socker som man trycket i sig....jag är som sagt sjukt glad att jag bara gått upp 9 kg...hade lätt kunna vara 15. Duktig på dagarna, men varje kväll slinker det ner nåt!

Tyvärr är det så att inte alla i Skåne får TUL i v 32...vi får det inte i Helsingborg om det inte finns speciella anledningar. Fast det verkar vara så med mycket...här blir man inte heller igångsatt (om det inte är nödvändigt såklart) förrän man gått över 3 (!) veckor. Däremot får vi alla glykosbelastningen.
Hahaha....oooops!
Alla tankar till dig angie! Finns det kärlek och respekt i grunder brukar det lösa sig! Prata playa prata omkring listan (nåt konkret är alltid bra) och era känslor kring det! Ibland glömmer man i sin hormondimma att man är 2 on att känna.... Min man var superrädd när vi väntade sonen och det tog sig uttryck i att han blev som en mussla och jag uppfattade det som ointresse från hans sida. Allt blir oftast bättre om man lyssnar och pratar! Ja...lättare sagt än gjort! Så all lycka o alla tankar åt ert håll!
The family: har en likadan granne...herreguuuud säger jag bara....gravid hon Me, men ska få i juli...rökt hela graviditeten med (blir väl extra provocerad när jag själv är rökare annars...men skulle aldrig få för mig att utsätta mitt ofödda barn för det)...så det blir säkert ball i höst o vara mammalediga samtidigt! Starstruck: grattiskram!! Mirakel sker fortfarande förresten! Noah är feberfri igen, så idag åker vi på studentfest!
Superbia: jag tycker att du har skrivit precis det jag också har försökt då fram... Maglan: stämmer in i kören och hoppas att det är ett beslut som ni båda har ro i. Kramar till dig!
Ja, kul är det inte...men du klarar det! Heja dig! Jag flyttade 6 dagar innan Noah föddes! Värsta dagen k mitt liv typ....men som tur är tar de dagarna också slut!