Vi som väntar smått i September 2012
vad sorgligt!! Tankar till dig o denna arma människans familj....otyg blir så ledsen när jag hör sådant här, att inte se någon annan utväg...
Haha ja jo lite kan man ju tycka...men jag hann inte gå ner alla gravkilon (22), hade 2 kvar o började på ett bli på 25 så jag var ju inte minst i klassen när jag blev gravid nu. Är glad om jag går upp lite mindre än med Noah, men samtidigt vet jag att jag jan gå ner dem sen...så jag stressar inte direkt.Men som sagt, happy days så länge det varar!
Ida: först o främst så beklagar jag att du har en sån energitjuv i din närhet just nu...ja alltid för den delen, men framförallt nu. Be henne att ta hennes problem som hon har med din far med någon annan än dig. Förklara bara för henne att det inte är lämpligt att dra in dog i det. Sen när du ändå är igång kan du ju skriva ut våra kommentarer som bi andra har haft o visa henne. Ibland krävs det objektiva åsikter för att komma till insikt om sin självcentrering. Sen vet jag att det är lätt att tycka en massa men mycket svårare att faktiskt ta tag i svåra samtal. Stor lycka till kram! Jag o mannen ska på dubbeldejt idag! Bio och the dictator väntar! Behöver lite skratt nu!
Ida; ja jisses...det är tyvärr så att en del människor är iglar som göder sig på att göra andra mer olyckliga än vad man själv är. Men du kan ju fråga henne hur hon egentligen mår när hon ger sig på en gammal dam med sin illvilja....och om hon känner sig stolt över det!??! Känner att jag blir lite rabiat nu...förlåt! Tycker bara att hon beter sig skamligt!! Flisan och Edds: jag hade nog bokat ett privat möte på försäkringskassans kontor...ibland är det lättare att prata ned nån Face to face liksom. Ta med alla papper ni kan tänkas behövas. Ingen blir ju rik på att vara föräldraledig...men man ska ju inte behöva gå och oroa sig...jag o min man har sagt att vi får leva snålt nu när det är småbarnsår...sen så
Vi har båda varit hemma med Noah och har under de 5 åren vi har varit tillsammans, alltid delat på allt...mina pengar är dina pengar liksom. Det är kanske inte alltid vi är överens om vart pengarna går, men då diskuterar vi bara saken! Även om min man drar in lite mer pengar just nu så tjänar han på det...jag är inte så dyr i drift direkt...MEN det funkar bäst i vår familj, ett annat sätt kanske är bättre för någon annan. Det handlar om att prata tror jag!
Nu jordgubbar och mjölk i soffan under filten! Ha en go kväll!
Tänker på dig Sophia!
Igår gick min stora pojke på pottan heeeelt själv!! Då blev det fest i vårt hus! Vår stora grabb! <3
Och idag ska jag och den stora grabben åka tåg...i 3 timmar...till en kyrka...det stavas nog katastrof, så jag stärker mig med lite kaffe!
Kaksmulan: lycka till! Håller tummar o tår att Allt är bra! Eiramis: du verkar redan ha d bästa kvaliteter en förälder Kan ha: magkänsla, dövörat och oändlig kärlek (och så lite tigermmamma Instinkt). Säg till att det inte känns bra! Lycka till! Nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig fin till lillasysters lärarexamens fest!