Vi som väntar smått i September 2012
får ju lite då och då nu, men inte hela tiden som jag först hade. men jag ska nog inte tänka mer på det :)
vad kul med ännu mer pluss !!! grattis allihopa :)
Hur rullar dagarna för alla december plussare nu? Jag och min sambo har börjat smälta detta och faktiskt insett att det är en bebbe påväg ! Jag tänker på det konstant hela dagarna, och nätterna och klämmer och stryker på maggen och bara njuter. Äter en j****vla massa apelsiner och dricker julmust....
en aning opassande att få cravings för apelsiner och julmust eftersom att julmust snart slutar sälja och apelsinerna är inte speciellt goda under våren... hehe
har ni smält denna underbara nyhet?
usch... vad jobbigt att ni fått så :S
Jag vill också göra tidigt vul, kanske i vecka 8-9 ngn gång MEN jag får inte för bebisens pappa.. han tycker det är onödigt och att jag oroar mig i onödan och han är relaistisk, jag äääär för orolig och han tycker att vi inte ska utsätta bebben för mer skada än vi måste...
vet bara inte hur jag ska göra om jag ska vänta eller fortsätta tjata på han att vi ska göra ett :))
tror ni föressten att ens HUND kan känna av något? dom känner ju av alla endorfiner, hormoner etc som människan utsöndrar. Min hund har blivit NÅGOT mysig och omhändetagande ca 1 vecka sen jag plussade.
Han har inte varit så kramig alls förut, och nu är han väldigt såhär, snäll och ska dutta nosen på magen och ryggen och sådär och när jag sover så lägger han sig jäms mig längst sidan och värmer mig.
jag vet inte om jag bara inbillar mig men de känns som om han vill skydda mig enormt mycket, och de , sen jag blev gravid =)
ja jag har enormt bra luktsinne, känner mig som en vampyr !!!
Jag kan känna en specifik doft och precisera exakt vad det är och min sambo tycker jag är knäpp..
sen mår jag illa av KISS lukt. Jag tyckte det luktade kiss i vårt städskåp.. min sambo insisterade på att det var Grumme tvättsåpa lemon hahahah
annars molvärken kommer och går och tuttarna dom består. någon strl större dock :) 5+2 idag =)