• Eddies

Vi som väntar smått i September 2012

grattis alla nya pluss !!

Jag sitter i soffan och är allmänt less på dagens tillstånd. min sambo är sjuk, min hund bara gnäller och jag är trööööötttttt och kissnödig och måste resa mig från soffan, ska nog borsta tänderna och lägga mig till sängs ganska omgående... bläjj... hoppas morgondagen känns bättre !!

• Eddies
    StarStruck skrev 2012-01-17 10:50:12 följande:
    6+4 idag, fortfarande INGA symtom....
    6+4 jag också idag, vi får leva på varandra :) Jag förlitar mig på att min bebbes hjärta också slår, precis som din bebbes gör !!! ;) och du får leva på mina symtom ... spykalas i söndags, spy kalas idag, tuttarna sprängs och magen kurrar, jag äter och äter men blir aldrig nöjd.

;) Vi kan bytlånas om du vill? :P
  • Eddies

usch och fy. jag jobbar ibland natt , men då är det jour, och händer inte sådär jätte mkt :) ! men jag hoppas jag slipper de sen.. just nu har jag sån otrolig magknip... usch vet inte vad de kommer ifrån.

men de bara kniper och har sig i magen, jag har varit väldigt trött idag, det är sjukstuga här hemma hos oss, sambo i feber och jag har ont i bihålorna.. vill verkligen inte bli sjuk nu ..

imorgon har jag tenta, knappt haft motivation att plugga.. vet egentligen inte alls hur jag skall orka hålla glöden uppe för att orka plugga.. kommer få ta ett sabbats år när knodden är född.. för jag tror nog de är tungt att även på distans plugga.. jag hinner ju knappt nu :P

ne godnatt på er , jag ska försöka få bort magknipen, gå ut med hunden och sen försöka somna..

• Eddies
    Enniie skrev 2012-01-17 23:58:58 följande:
    Åååhhh, underbara kvällsillamående...
    du e inte ensam.. jag skulle sova för längesen men mår illa och vette tusan va som ska hjälpa.
    har till och med avnjutit en cola. Har inte druckit en klunk cola sen jag fick pluss :P
  • Eddies
    Enniie skrev 2012-01-18 00:08:36 följande:
    Nää, jobbigt är det. Måste nog bädda ner mig då jag har mvc imorgon bitti. Hoppas på att man kan somna utan problem. Åh, va sugen jag vart på Cola nu då... åh, Iglooglassen!! Du vet, den med två pinnar?
    säljs den fortf???? jag har inte sett den på år och dar.. den är äckligt god !!! fifan altså ! ne ja ska me sova har tenta tidigt imorgon :S:S
    Enniie skrev 2012-01-18 00:12:56 följande:
    Haha, samma här när jag tycker allt smakar och luktar korv. Äckligt värre! Gonatt påre!
    för ngn vecka sen tyckte jag att det luktade kiss överallt... de var inge kul, den symtomen har lagt sig nu som tur är :D
  • Eddies
    MiaMy skrev 2012-01-18 18:49:49 följande:
    Fint LillyRose! Glad

Jag har varit sjukt sugen på en Burger King-hamburgare hela veckan! Tänkte jag skulle unna mig en i helgen. Kom att tänka på att det är majonnäs i de flesta... Kan man äta det tro? Eller är det rå ägg i? Någon som vet?
    för mig blir det att unna mig en låda pommes och varm cheddar i helgen !
    fyfan jag har suktat i flera dagar nu !!

har börjat med kvällsfika , plus att jag äter hela tiden. ohmy .. om jag ska fortsätta som jag äter nu måste jag ändra kosten, de funkar inte med oboy och vit rostfralla i längden...
  • Eddies

Åå vilka glädjebesked Vili !!!

Tillbaka till detta eviga matproblem... Jag försöker verkligen äta fisk, och jag vill inte hålla på och äta dom där omega tabletterna. MEN jag har så jäkla svårt att hitta fisk. Dom säger att man får äta nästan vilken fisk som helst, men min BM sa att den inte skall vara vakuumpackad.

All jävla fisk jag köpt har varit vakuumpackad i lådan. Bläh... idag köpte jag typ 4 små torsk fileer för 50 spänn... jag kommer ju bli ruinerad haha

Lite nyfiken bara på hur ni underhåller kroppen med all fisk man skulle få i sig ? :) (2-3 ggr i veckan liksom)

• Eddies
    Enniie skrev 2012-01-20 12:28:16 följande:
    Har haft illamående heeela veckan och mått apa. Men idag *peppar peppar* mår jag helt ok för en gångs skull.

Snart ska jag vara en duktig mamma och baka en glutenfri chokladkaka. Weei
    glad jag blir att du mår bra ! Jag har mått bra hela veckan och inatt vaknade jag och bara skrek efter en hink, sen har jag legat sen 5 imorse till typ nu och kräkts... nu börjar det avta.. ska ju på jobb snart..

har också varit till vårdcentralen och lämnat kisseprov, lurar lite på att jag fått uvi :S

föressten är det jag som är Edd sen tidigare :P böt bara nu när det verkar vara någon som hackat familjeliv..
  • Eddies

håller tummarna för dig att det kommer gå bra !!

• Eddies

Nu har jag äntligen lite tid för att gå in på datorn.. eller ja knappt.. en femton minuter innan jag ska på jobbet.. Jag har legat igår från 05.00 - 13 cirka och kräkts. fil fil fil fil fil kom det upp, för de var de enda jag fick ner .. inte trevligt !!

idag har det varit lika så.. fast inte lika farligt, har hunnit äta iallafall och tror jag behållt litegrann.. verkar vara många fler nu som fått problem med kräkningarna läser jag :)

Vi får försöka se de positivt !! de strömmar hormoner som bara tusan i vår kropp och den är lite ovan bara :)

idag har jag varit och kikat lite i min mammas gamla bebiskläder som hon sparat ( jag har bröder som är under 10 år så hon har ganska nya och oanvända kläder, kunde inte låta bli, tog hem en overall och 3 pyjamasar och några bodys  !! har gömt dom för min sambo, ska visa dom sen när jag kommer hem ikväll.. :P hihi

hoppas alla har det gött så länge, och Vili tänker på dig !! vi hoppas såklart att det inte är någon fara !!

• Eddies
    Dag och natt skrev 2012-01-21 14:17:47 följande:
    Ja hoppas att det inte är nån fara Vili! Håller tummarna stenhårt. 

Här har vi sjukstuga, eller iaf min sambo som har feber. Verkar vara någon slags influensa. Jobbigt om jag själv drabbas och det lär jag väl säkert göra. Obestämd 
    min sambo har legat i den febern nu i 5 dagar, och hosta har han, han fick influensa, vi for till sjukan och kollade för att höra så de inte var något allvarligt och om de är farligt för mig osåfall.. än så länge har jag klarat mig, är bara lite snorig..

försök att inte pussas så mkt och så så ska du se, de kommer nog gå över snart !!
  • Eddies
    Tessi1983 skrev 2012-01-22 07:50:12 följande:

Jag såg  i bildtråden att de är fler som har navelpiercings hur gör man med den när magen växer?

jag har också funderat på de, fast jag tog ut min piercing för kanske 6-7 år sedan men har fortf kvar hålet, det växte ut och är bara en liten flärp kvar.

MIN stora rädsla är när magen växer och den där flärpen kommer sprätta isär eller ngt, NÅGON som vet hur de blir? hahah jag är skit mesig när det kommer till sånt där !

Och med tanke på barn namn.. vi har faktiskt pratat lite om det, vi vill att vårt barn ska ha ett kort och lätt namn (vi båda har långa och krångliga namn) Så vi tänkte oss Lok eller Edd om det blir en kille och Elly eller Alice om det blir en tjej :P
  • Eddies

jag är också ganska lätt irriterad.. men jag tror det mest handlar om att jag mår piss illa. och jag vet aldrig när det skall komma.. det kommer helt plötsligt, förra veckan kom de när jag skulle gå och lägga mig, sen har jag mått "bra" hela veckan och i fredags låg jag hela morgonen.... nu har det kommit just.. mitt på dagen. ja de går aldrig att vara beredd..  och då blir jag lite irriterad  :)

en dusch och sen krypa ner under min värmefilt tror jag gör susen. Om ni inte har en värmefit så rekomenderar jag att skaffa de, grymt skönt ! :D

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012