Vi som väntar smått i September 2012
det är iaf starkare än testet i går, det är ju iaf nått
det är iaf starkare än testet i går, det är ju iaf nått
jag har inte heller några direkta symptom..
ingen som har ett test från testlagret eller så att skänka bort haha.. nej det blir till att beställa o se om jag får starkare på dem än på babytimes..
min gyn har avrått mig från träning, raska promenader och sex dem första 16veckorna, detta beror ju på att jag har haft 4MF och bör ta det så lugnt jag bara kan.
Men i vanliga fall så ska ju allt sånt där inte spela nån roll
Är det nån mer som känner som att det rinner till där nere ibland? Springer till toa för att kolla om jag blöder men inget där...
tsh bör optimalt vara mellan 1 - 1,5 om man vill bli gravid medans normalvärdet hos en "vanliga människa" bör ligga på 1-3,5. Jag äter också levaxin för att sänka mitt TSH. Jag hade 2,5 när jag började i början av december o efter en månad med levaxin låg det på 1,4..
Nu har jag smitit iväg och köpt ett CB-digital och ett vanligt.. tänkta att jag skulle testa med dem eftersom jag inte direkt tycker att mina streck blivit nå starkare (eller iaf så starka som dem borde vara) med mina test från babytime. Wish me luck!! CB borde visa 3+ nu tycker jag.. är på 4+5 till 5+0 idag.. känner mig smått nervös. Tänk om det visar gravid 1-2!!!
Jag uppdaterar efter jag varit på toa !!
enligt min gyn så beror det på hur känslig man är mot hormonförändringar i kroppen.. vissa känner inte ett smack medans andra knappt kan röra sig ifrån toaletten..