Vi som väntar smått i September 2012
X= utomkvedskap
MF= spontan missfall dvs där man blöder av sig själv.
MA= missed abortion, missfall som upptäcks vid ultraljud dvs där fostret har dött men inte kommit ut av sig själv.
X= utomkvedskap
MF= spontan missfall dvs där man blöder av sig själv.
MA= missed abortion, missfall som upptäcks vid ultraljud dvs där fostret har dött men inte kommit ut av sig själv.
hos min gyn så är det bara att säga till om kub om man vill ha det oavsett ålder.. kostar som en undersökning, dvs 230kr!
tjejer det ser tyvärr ut som att även jag får lämna er . Mina bröst slutade ömma i morse och det känns som om dem har krympt tillbaka till sin naturliga storlek, sen har jag inte haft nån växtvärk eller något annat idag så det känns rätt kört. Känner ju igen min kropps beteende från mina tidigare 4 MF. Ja det blir nog aldrig min tur, är nog dags att börja fundera på adoption eller surrogatmamma som nästa steg.
Men jag önskar er alla härinne ett stort lycka till! Kram på er
ps together jag beklagar, jag vet hur fördjävligt det är! kram på dig
jag är nog så förstörd av alla mina MF att jag kanske kommer börja knyta an till "magen" runt v20-25..
finns det nån här som testar med babytimes 25miu test?
jag är antagligen på äl +19 - äl+21 men får ännu att teststrecket är lite svagare än kontrollstrecket. borde det inte ha blivit mörkare än kontrollstrecket vid det här laget??
lägger upp en bild i bildtråden så får ni se vad jag menar..