Inlägg från: Choccolat |Visa alla inlägg
  • Choccolat

Vi som väntar smått i September 2012

Den lilla M skrev 2012-01-08 08:49:49 följande:
    idag vaknade jag och känner mig inte ett dugg gravid, igår mådde jag lite små illa mitt på dan o hade lite växtvärk idag inget.. suck jag avskyr såna här dagar. Det får mig direkt att tänka att det är ännu ett MF på g...
    Så har jag också... men jag tröstar mig med att kroppen dels "vänjer sig" vid hormonnivån ibland som gör att man mår illa. Växtvärken är inte konstant.. och allting kommer och går.. Du vet "Slemtorsk".. hon skrev en sån bra grej: PUPO!
    Pregnant until proven otherwise!!!!
  • Choccolat
    oOLillaJagOo skrev 2012-01-08 14:44:28 följande:

Ojojoj, är jag verkligen gravid?! :) Testade negativt några ggr innan BIM, svagt plus BIM-2 och svagt idag på BIM. Var tvungen att testa ännu en gång idag.. och här är bild på det sista testet jag tagit.. vågar man tro att man är med barn nu? =)
    GRATTIS!!! Visst är du gravid! =)
  • Choccolat

Together: Fyyy vad jag lider med dig! Så fruktansvärt orättvist!!! Tog du sprutor denna gång? Kanske du kan göra det nästa gång annars.. Även om du börjar blöda normalt snart tycker jag att du ska gå till läkaren. Det är bra att det "dokumenteras".. Jag hoppas verkligen att du kan få mer hjälp! Din man nu, är det pappan till ditt barn? I så fall "ska" det ju fungera.. Men det är ju ingen jäkla tröst nu.. Det som är positivt är i alla fall att du tycks ha väldigt lätt för att bli gravid.. Inte hjälper väl det nu dock! Kramar om dig massor och hoppas verkligen att det är din tur väldigt snart!!!!!!

• Choccolat

N1987: jag förstår din oro.. Jag känner likadant mest hela tiden.. Tror jag kommer vara orolig låååång tid framöver tyvärr...

• Choccolat

Lilla M: åh nej!!! Men är det verkligen kört? Har du tagit fler test??? Åhh NEEEJ!!!!! Men jag tänker hoppas tills du faktiskt vet! Stoooor kram

• Choccolat
    LillaPluppen skrev 2012-01-09 09:07:51 följande:

Tog ett test idag på BIM eller BIM+1 för att få se ett starkt streck.....men till min besvikelse är det iaf lika svagt som fredagens test som tillråga på allt bara va taget med 1 timmes kiss.

jag vet att det eventuellt ser lite starkare ut på bilden men det är eftersom det är "färskt" och inte torkat helt heller. Får se exakt om det är svagare eller lika svagt när jag kommer hem när alla är torra.

Det borde verkligen ha skett en höjning av hcg sen dess=(  känner mig lite uppgiven.

Ge absolut inte upp.. Vad är det för test egentligen? Alla test blir ju inte särskilt starka.. och stegringen sker inte alltid i raketfart...
  • Choccolat

När ni skriver att ni är typ 5+3.. är det enligt fl:s räknare eller bm? Bm säger ju 5+2 i såna fall...

• Choccolat
    LillaPluppen skrev 2012-01-09 09:18:11 följande:
    det är RFSU testa tidigt som är urplockat ut skalet. Går typ inte att ta bild på det annars iom plastfilmen som sitter framför.

AHMEN!!! Testa tidigt ger ALDRIG starka test... det är för lite färg i dom! =)
  • Choccolat
    Eddies skrev 2012-01-09 09:40:01 följande:
    ne jag går efter vad min BM sa och FL för de säger samma sak :)

Vad skönt.. det gör inte min..
  • Choccolat
    LillaPluppen skrev 2012-01-09 09:34:44 följande:
    men jag har ju sett andra som fått starka streck med dessa, och söker man efter det så finns det väldigt många starka positiva streck=(
    Det e väl bara de där som äter 10miu som har klent med färg i sig?

Jaha.... jag trodde alla "testa tidigt" var 10 miu... föllåt... 
    Jag tycker i alla fall att dina test ser fina ut! =) 
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012