Inlägg från: Choccolat |Visa alla inlägg
  • Choccolat

Vi som väntar smått i September 2012

Jag vill inte vara negativ och jävlig men när jag fick ma så hade jag alla symptom man kan ha varendaste dag, mina test var klockrena, till och med långt efter framkallat mf.. Ni som inte har massa symptom eller vansinnesstarka test, försök att inte noja då det inte behöver betyda ett skvatt! Sen har jag självklart förståelse för alla som känner efter, analyserar och testar! Det är ju så superkul!!!!!

• Choccolat

Hippo: var det i denna tråden du mena att någon fått liknande test som jag.. Starka, för långt gången digital.. Och som väntar tvillingar??? Vem är hon? Fasen vad nipprig jag är...

• Choccolat
    entrea skrev 2012-01-06 22:07:06 följande:
    Usch och fy! jag har haft det värsta migränanfallet genom tiderna... Det började med att jag började sladdar och flimra framför ögonen. Efter ca 10 min kom huvudvärken. det var en fruktansvärd sprängande känsla och jag kunde inte röra mig på 8 timmar.. nu känns det bättre men måste göra långsamma rörelser för att det inte ska göra ont... Hade mkt migrän när jag var gravid med sonen, men det här slog alla rekord... är det någon som ger i fall det finns andra värktabletter än alvedon man kan ta? de hjälpte inte ett dugg nämligen...
    Ne.. tyvärr så är all migränmedicin nervstimulerande.. ingen medicin har det forskats tillräckligt på för att veta om det påverkar bebis eller inte... Helt vidrigt.. jag vet inte alls hur jag ska klara mig faktiskt... 
  • Choccolat

Löjliga familjen: Jag fick höra att hcg kan stiga fortare med tvillingar.. Jag är v4+1 och ett och på digitaltest borde jag få 2-3.. Eller 1-2 om den inte hunnit med.. Jag fick 3+ idag.. Hippo sa till mig i en annan tråd att hon visste någon som fått liknande på sina tester.. Jag testade även väldigt starkt innan bim.. Själv har jag aldrig funderat över detta så jag har ju ingen aaaaning!

• Choccolat

Hippo: jösses alltså.. Om det skulle bli samma sak för mig får vi se.. Jag hoppas bara innerligt att knodden (..arna) vill stanna och allt går bra!!!!!

• Choccolat

Havsklippan: vad roligt att det känns så bra denna gång! Håller verkligen tummarna att det går vägen för dig! Åhh vad härligt!!

Jag gick och la mig med gott mod men drömde väldigt oroligt om allt så nu är det jobbigt! Är ledsen typ.. Du fick samma svar på digitaltest 5+1 som jag fick 4+1.. Det ÄR märkligt! Även om detta känns bättre än om den visat för lite.. Blää! Sjukrådsupplysningen för gyn tyckte det var skitkonstigt..

• Choccolat

Lilla M: klart du letar symptom med ditt bagage.. I vilken vecka har dina mf kommit? Har du kännt något på dig då?

• Choccolat

Tack Havsklippan! Här rinner tårarna nu.. Stackars killen fattar inget.. Det är väl bara hormoner antar jag.. Varför kan jag inte bara funka normalt???

• Choccolat

Ja precis! Normalt tack skulle ge total lycka!!! Såg du någon som hade 3+ på den sidan?

Ja, det får vi verkligen! Som riktigt störande lattemorsor!!! Ha ha

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012