Vi som väntar smått i September 2012
http://www.1177.se/Stockholm/Fakta-och-rad/Undersokningar/KUB---kombinerat-ultraljud-och-blodprov/?ar=True
Vet inte vad jag ska säga.. Det var inte kul att komma in i tråden idag.. Jag har aldrig fött barn men har många i min närhet som har bra och dåliga erfarenheter, allt ifrån att hosta två gånger till dödfödda barn.. Ingen har dock skrämt mig så som denna tråden idag.. Jag gick in i v 14 idag och är inte redo att höra allas fruktansvärda skräckhistorier.. Jag har all förståelse att ni vill ventilera osv men jag var inte beredd helt enkelt. Vi alla är fulla av hormoner och kanske blir stämningen extra upprörd då, jag inkluderad.. Men fy fan vilken ångest jag fick av detta! Jag söker mig vidare ett tag och kikar tillbaka när jag känner mig redo för infekterade ks-sår som inte läker, utdrivning av barn vi inte vet om dom lever osv.. Kram
Och Karris kg beklagar verkligen! Så fruktansvärt hemskt!!!
Jag menade inte att peka finger åt något håll och det var inte meningen att just du fijalija skulle känna dig extra utpekad.. Jag menade mest att jag inte var beredd, och blev lite.. hmm.. chockad.. Kändes lite som en tävling om vem som varit med om det värsta.. Jag försökte också uttrycka min förståelse för att ni andra behöver ventilera.. Ni ska inte behöva anpassa er efter mig och att jag, 14 veckor in i min graviditet, inte är redo att ta del av den diskussionen bara..
Eiramis, jag skulle gärna komma på en föreläsning! Jag älskar att öppna ögonen på andra, ännu bättre när jag får lära mig något själv!!!
FijaLija.. Jag har börjat lida av mina bröst.. Har c i vanliga fall.. Har letat bh i 5 timmar idag. Så från 70 c till 75 g.. Det motsvarar 5 kupstorlekar och en jäkla massa smärta! Jag kom hem tomhänt.. Hittar ingen bh som passar och börjar bli orolig på riktigt om var detta ska sluta..
Tjejer.. ni som kör med AS och ibland gjort det lite för ofta för att ni "bara måste".. hur ofta har det blivit då? Typ en gång i veckan, 3 gånger en vecka? Ärligt, fast ni skäms..?
Tack för svar tjejer! Jag tänkte att jag ska lyssna 1 gång i veckan.. Men jag vill så gärna fuska nu.. Ska försöka hålla mig..
Välkommen Angelica!