Vi som väntar smått i September 2012
Lilla M: så du ska ta dig förbi v9.. Jag me..
Lilla M: så du ska ta dig förbi v9.. Jag me..
Lilla M: exakt dom!!!
Fan.. Jag var ju på äl+15.. Ska då alltid vara värst!
Den där listan med underbara saker att vara gravid.. Tårarna bara rinner när jag läser... Så underbart och jag längtar ihjäl mig..
Kavajen: JA man ser skillnad på magen!!! KUL!
Hmm.. jag måste säga att jag är lite förvånad över att det är så mååånga som ska göra tidiga vul. Alla kan väl inte haft problem innan med upprepade mf, ma eller x?
När det gäller x så förstår jag att man gör vul jättetidigt för att kolla att det sitter rätt... men om man ska kolla ma eller bara minska oro, så är man ju faktiskt inte säker på att se något förrens v 8, dvs 7+.... Vad jag vet brukar man avråda från vul tidigare än så pga att det kan skapa ännu mer oro ifall man inte ser något TROTS att allt är som det ska... Många ser ju hjärtat vid 6+.. men långt ifrån alla..
Jag menar verkligen inte att vara negativ eller otrevlig.. nog för att detta ska bli mitt första barn, men gravid har jag varit tidigare. Och hade jag kommit in i denna tråden helt blank sedan tidigare hade jag blivit skitnojjig och trott att det är nästan självklart att man ska göra vul senast i v 7 typ...