Inlägg från: Kaksmulan1 |Visa alla inlägg
  • Kaksmulan1

Vi som väntar smått i September 2012

Sexhundra, jag hade ångrat mig om jag inte gett det ett försök, ett vändningsförsök alltså.. man ser ju ändå fram emot förlossningen. Kan ni inte vänta 2 veckor innan försöket och ge bebis en chans att vända tillbaka själv?

Elias 100319 ~ BF 120906
  • Kaksmulan1

visst är det spännande med utseende. sonen såg på prick ut som min pappa när han kom ut men är en kopia av min man nu Solig
    men, min pappa är adopterad, så jag vet inte vilka drag/nationaliteter som finns i min DNA så lika spännande denna gången. jag sa det till min man  när vi väntade Elias: va som än kommer ut, ljus, brun, gul så är ungen till 100% din.. bara så du vet. LOL 

Elias 100319 ~ BF 120906
  • Kaksmulan1

Johanna heter jag, 36 år bör i Göteborg men kommer från Skåne. Bor med sambon, 38, och detta blir vårt 2:a barn. Sonen är 2år. Jag jobbar som frisör, sjukskriven pga foglossningar och min sambo är riktigt duktig på det han gör (han har ett sånt där jobb som jag bara inte förstår... )

Elias 100319 ~ BF 120906
  • Kaksmulan1

Jag dör också av värmen! Fick ju som tur va en ac av min man i morsdagspresent, så sovrummet är svält och skönt. Tillbringar en del tid i lillemans plaskpool också ;) Edds, jag bakade en del för att fördriva tiden när jag väntade sonen, bra att fylla upp frysen inför alla besök:) sen att faktiskt slappa, en bra bil, korsordstidning ät inte dumt alls. Annars kan man ju rensa ur skåp och torka rent, sånt man inte gör annars men som inte är för fysiskt. En dvd-box kanske om regnet kommer tillbaka.

Elias 100319 ~ BF 120906
  • Kaksmulan1
    NICU skrev 2012-07-26 21:42:55 följande:
    Det här med att baka "inför alla besök"... Vill folk komma och besöka får de sjutton ta med sig fika - inte fanken orkar jag stå och baka i värmen! Haha :)

Ha ha sant. Sonen är född i mars så det v ingen fara + jag älskar att baka.. och nu gör sonen halva jobbet åt mig ;)