• Enniie

Vi som väntar smått i September 2012

Colan84: nej. Det är en frivillig undersökning som man får gå på. Jag gjorde de aldrig med dom andra barnen dock.

• Enniie

Katharina och AngelinFear: aa, jag är chokladmonster typ. Men en sak som jag haft med samtliga är ISBITAR! När jag väntade första vart jag supersugen på SAND av allt i världen. Och eftersom de inte e så bra att äta de så vart det isbitar. Det var just knastrandet jag var ute efter. Innan jag kom på de med ettan så käkade jag okokt spagetti.

• Enniie

Satt i 6 timmar nu ikväll o sydde. Ujujuj, sen kom jag på mig själv att lämna mig super glad och pigg. Har inte känt av några som helst symtom idag, alls. Underbart. Sambon här hemma är redan nu supernyfiken på bebisen, om det är en pojke eller flicka. Jag struntar i vilket, men jag har en känsla av att jag kommer få sätta munkavel på honom när vi är på UL sen för att han inte ska fråga Bm om könet.

• Enniie

Emsblogg: jag beklagar verkligen, men varför gör du reklam för din blogg? Och här?

• Enniie

Sexhundra: typ ja! Sitter i glor på film medans övriga familjen sover sött.

• Enniie

LyckligFru: jag mår i princip likadant som jag gjorde med dom andra, än så länge. Dock så vet jag att jag hade otroligt mycket förvärkar med tredje barnet (han kom också närmare två veckor tidigare). Men det återstår ju att se hur denna graviditet blir.

• Enniie

AngelinFear: Vi hade en vagn från AnnaAxel med andra barnet, där gick bromsarna sönder efter bara några månader, samma sak hände en nära vän. Men dom är snabba och skicka ut nya ( då det var kugghjulsbromsar) sen var det en skitbra vagn förövrigt.

• Enniie

Är det bara jag som går med huvudvärk typ varje dag? Känner faktiskt inte av några symtom alls numera och gick in i vecka 6 idag.

• Enniie

Det måste vara superjobbigt att hela tiden oroa sig för mf, det verkar vara många. Skälv har jag nog aldrig haft en tanke på det, vilket jag är tacksam över. Men jag håller tummarna för alla här inne att vi får följas åt tillsammans.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012