• Enniie

Vi som väntar smått i September 2012

Jag måste ju bara dela med mig om min hallelujja-moment. Mådde apilla både igår och idag. Provade dessa dagar att bara bita lite i färsk nejlika ett par gånger, och det värsta illamåendet försvann! *peppar peppar*

Annars mår man apa. Lever på nyponsoppa. Fick iallafall i mig lite hemmagjord chokladkaka förut.

• Enniie

Vårlycka: Ja, dom säger det. Jag hade färsk ingefära hemma och jag provade då bara att bita lite i den. Visst, ALLT illamående har inte försvunnit. Men väldigt mycket.

Jag ska göra te på resten av roten och dricka en kopp om dagen. Det är ju bra för matsmältningen också, samt leder, så varför inte?

Prova!

• Enniie

Känner mig helt ärligt mer död än levande. Känner skuld att jag varje dag längtar till kvällen så jag kan få vara ifred...

Är så trött på att må illa och inte kunna äta något. Innan jag vart på smällen så kunde jag iallafall äta yoghurt, vilket jag inte ens kan nu. Karln fick åka iväg och köpa näringsdryck till mig så jag får i mig något.. Fy fasiken...

• Enniie

Yeeey! Jag fick i mig en bit hemmagjord chokladkaka förut. Tänk att man kan va så lycklig för det.

• Enniie

Jag har alltid tatt ut min stav dom sista två månaderna. Trär igenom staven typ en gång i veckan. Mitt växte aldrig igen.

• Enniie

Jösses vad sur jag blir. Nästan hela dagen igår höll jag mitt illamående i chack med hjälp av ingefärste och näringsdryck. Men idag tycks ingenting funka utan att man går och känner sig allmänt sjösjuk. Vi flyttar om fyra veckor och inte en kartong har jag packat... Usch...

• Enniie

Jag lipar till det mesta. Minstingen här hemma la ihop två ord för första gången igår, gissa vem som tjöt att lycka? Min bebis ju...

Förövrigt vill jag bara säga; tack och lov för att det finns Lergigan Comp!

Nattnatt!

• Enniie

Då var man på det berömda hälsosamtalet. Väl där kläcker Bm ur sig "ja, det här hade vi ju kunnat skippa egentligen med tanke på att det är fjärde barnet." -.-

Skitasamma. Nu är det gjort. Bokat kub och inskrivning i februari iallafall. Fick mer Lergigan utskrivet också.

Hur mår ni andra?

• Enniie

Splink: Det är samma Bm som jag hade med minstingen. Hon är väl kanske inte världens bästa, men då vi snart ska flytta och byta Vc så känns det som det kvittar. Hon var trevlig idag iallafall.

Ja, allt gick finfint. Vi fastnade där iallafall 30 minuter innan vi kom därifrån. HON hade mycket att prata om.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012