Vi som väntar smått i September 2012
SALUS ANSVAR ska det stå
SALUS ANSVAR ska det stå
håller med er... om faderskapspapprena, ganska onödigt egentligen.. vem som helst kan ju ljuga.... åt båda håll...
vi väntar ju andra men måste ändå göra det igen, vi är förlovade och sambos, har hus gemensam ekonomi osv..... tycker det är näst intill likvärdigt som att vara gift faktiskt... löjligt
Umgås inte med mina "vänner" längre har någon enstaka som jag pratar med ibland.... sambon samma där, vi umgås mest med familj och släkt.
Tråkigt men sant... sen flyttade ju jag 10 ´mil ifrån mitt hem också... och nu ska vi flytta igen.. till samma by som sambons föräldrar bor i... ja, ni kan ju gissa vilka vi umgås med mest och vilka mor/far föräldrar som dottern träffar mest...
Vänta till andra ggn Sexhundra
Då känns allt dubbelt så mkt..... oftast.. Bläärk men det är ju sååå värt det!
Jag har inte ringt min bm en enda gång, har bara ringt FL faktiskt... är det bara frågor så tar dom det på FL också, men var gång jag ringt har jag fått komma in på kontroll och det är skönt.
Inget direkt nummer ..... bara telenummer till mvc... och dom har tele tider... så här finns det bara fl som förslag...
Godmorgon!
Dottern gav oss sovmorgon till 7.40 Wohoo!
Vecka 34+5 idag o bebis har börjat lugna ner sig nu. Skönt, men ack så obekvämt det är att sova, men det känner ni säkert igen ;)
Sammandragningarna är lika som förut (jobbiga) och jag HOPPAS att dom gör nytta nu :)
Hur mår ni andra?
Facebook laggar för mig idag, drygt.
Men det ser ut att bli fint väder idag iaf o det är ju skönt
Ang vänner, jag har över 600 på facebook och umgås med en av dom.... resten bara "är"... och vi fäljer varandras liv där igenom.. ganska tagiskt egentligen....