Vi som väntar smått i September 2012
Ja verkligen Em
Ja verkligen Em
"IdaV!" Börjar nästan gråta för dig... fyy va hemskt... jag hade skrikit som en tok på dom om jag inte fått det jag velat... det är DU som är patient/Kund med andra ord det är DU som har sista ordet och om dom inte gör det du ber om så kan du stämma dom rejält!!! HOPPAS VERKLIGEN att dom lyssnar på dig och massa styrkekramar!!!!
På tal om namn.. har också fått den smällen, vi väntar ju en flicka troligtvis.. och för några månader sedan så var min sambos kusin gravid och vi var på kalas.. hon frågade då om vi hade några namnförslag och jag sa ett flick och ett kill namn...Lilly & Liam... för vi ville det skulle börja på L tillsammans med Leia då... Gissa vad hennes dotter heter nu.. man blir så arg... ska på deras dop idag med..
Tjejer, ngn som vet om delar av slemmisen kan lossna trots "opåverkad" tapp??
När jag torkade mig imorse så fick jag en slemmig flytning (Gul/grönGenomskinlig närtan som Äl sekret eller snor) på pappret.... konstigt då jag var inne på kontroll i förrgår.. hur fort kan tappen egentligen ändras??
Nu ligger lilla klimpen i säte här... *suck* Men jag undrar egentligen HUR hon ligger... för jag får buffar vid naveln, liksom trycker......
och neråt så puttas det till ibland och sticker till... händer eller fötter???, hur viga är dom egentligen?? haha
Kan inte riktigt få en bild i huvudet hur hon ligger... men jag hoppas iaf at hon vänder sig snart så man slipper sätesbjudning....
oj oj,,,, jag kan äta jag... känner först o främst ingen mättnadskänsla, men är inte heller sugen på ngt eller vidáre hungrig, .. tills jag fått imig några skedar, sen går de galant ! Uppgång 18 kg nu..... gick upp 25 me dottern.........