Inlägg från: LeiaBus2010 |Visa alla inlägg
  • LeiaBus2010

Vi som väntar smått i September 2012

o nu kom förvärkar/molvärk/mensvärk, allan ballan...... nu blev det för mkt...nu säger jag godnatt... {#emotions_dlg.flower}

Leia 2010-09-19 <3 Lillasyster BF 2012-09-25 <3
  • LeiaBus2010
    AM79 skrev 2012-08-09 11:14:36 följande:
    PANIK! Det svider på magen, över naveln ungefär. Tror ni det är bristningar på G? Det är jag så himla rädd för... Känner man när man får dem? Är i vecka 35 och hoppades få slippa...

Det svider på mig med.. möjligtvis är det för att huden är så pass stram så det svider.. i mitt fall är det nog en kombination av mycket livlig bebis och tight mage.. bristningarna börjar ju iofs komma, men om så är fallet så brukar dom blekas av och försvinner efter en tid
  • LeiaBus2010
    StarStruck skrev 2012-08-09 11:37:02 följande:
    Nu har jag iaf börjat ta tag i städningen, sambon kommer bli sur när han kommer hem och ser att jag har ansträngt mig :P

Låter som att du har en snäll sambo iaf ;)
    Min gnäller nästan lite flr att jag inte gör så mkt.. men han är inte lika förstående han :-P han tycker mest att det är jobbigt "för honom"  
  • LeiaBus2010

Hihi så gulliga män ni har, hrrm, ja alltså min är ju inte hemsk! det får ni inte gå och tro nu, haha, men han har bara lite svårt att tänka ett steg längre Som för några veckor sedan när jag hade så mkt sd så att dom ville sjukskriva mig.. då jobbade jag lite ändå, men jag tog det vääldigt lugnt.. då blev han tjurig för att jag i princip bara la mig på soffan när jag kom hem EFTER att jag hämtat dottern på dagis och bytt blöja, get mat osv... han gnällde om jag behövde gå och vila när dottern var vaken, osv... antar att han blivit bortskämd med att jag faktiskt kunat och orkt jobba lite längre denna graviditeten... med andra så blir dom lite mer "off" känns det som. haha eller jag vet inte...

• LeiaBus2010
    Edds skrev 2012-08-12 07:39:21 följande:
    En lite knas fråga, man ska ju inte bära tungt .. Men varför inte? Eller tungt och tungt.. Jag hjälper mannen lite i huset, gett honom ngn bräda och så, plockat lite skräp osv. Sitter ner och vilar hela tiden! Men folk säger att jag tar i för mkt.. Gör jag det eller kan jag ta i det som känns bra för mig??

V38 om 3 dagar :D

När dom pratar om tt inte lyfta tungt osv så är det inte för att.bebis kan komma utan för att man.kan.få ont i ryggen och smärtsamma foglossningar. Man kan även dra igång ischias problem.

Så bara du tänker på hur du bär och är försiktig så är det ingen fara :)
    Leia 2010-09-19
  • LeiaBus2010

Flax

Jag kunde röra mig g.ganska normalt igen efter en vecka :) men.jag hade väldigt ont mellan benen ett braa tag så det var värre att sitta ner. Hehe

Leia 2010-09-19
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012