Vi som väntar smått i September 2012
o nu kom förvärkar/molvärk/mensvärk, allan ballan...... nu blev det för mkt...nu säger jag godnatt...
o nu kom förvärkar/molvärk/mensvärk, allan ballan...... nu blev det för mkt...nu säger jag godnatt...
O jag plusade på Sambons födelsedag
48 dagar här.. blää
Hihi så gulliga män ni har, hrrm, ja alltså min är ju inte hemsk! det får ni inte gå och tro nu, haha, men han har bara lite svårt att tänka ett steg längre Som för några veckor sedan när jag hade så mkt sd så att dom ville sjukskriva mig.. då jobbade jag lite ändå, men jag tog det vääldigt lugnt.. då blev han tjurig för att jag i princip bara la mig på soffan när jag kom hem EFTER att jag hämtat dottern på dagis och bytt blöja, get mat osv... han gnällde om jag behövde gå och vila när dottern var vaken, osv... antar att han blivit bortskämd med att jag faktiskt kunat och orkt jobba lite längre denna graviditeten... med andra så blir dom lite mer "off" känns det som. haha eller jag vet inte...
Angie. Hoppas det gått bra och att du fått sova lite.
The Family. Håller med dig ;)
Flax
Jag kunde röra mig g.ganska normalt igen efter en vecka :) men.jag hade väldigt ont mellan benen ett braa tag så det var värre att sitta ner. Hehe