Inlägg från: Choccolat |Visa alla inlägg
  • Choccolat

Alla verkar ha en väldigt lättsam inställning till amning.. eller det kanske är fel ord.. men ni verkar vara så "carefree" om ni förstår vad jag menar.. Funkar det så funkar det.. typ..

Jag tror att jag kommer bli väldigt ledsen och besviken ifall jag av någon anledning inte lyckas amma. Jag VILL verkligen! Jag kan se framför mig hur jag sitter och kämpar och kämpar med tårarna sprutandes och hur jag ber varenda människa om hjälp... fy... det är lite ångest faktiskt!   

• Choccolat
    nelia85 skrev 2012-08-23 12:17:04 följande:
    Edds: Du skrev typ igår att det ilar från livmodertappen. Hur känns det egentligen?

Som en ishacka högt upp i muffen... eller som när dom tar cellprov fast 100000 resor värre... typ...
  • Choccolat

Smurfan, beklagar igen.. Har tänkt så mycket på er idag.. Så fruktansvärt och overkligt..

• Choccolat
    IdaVasterflo skrev 2012-08-27 09:26:17 följande:
    Är på väg till spec.mvc för att träffa min läkare som kommit tillbaka från semestern idag. Hoppas att man får några vettiga besked.

Håll tummarna för mig är ni gulliga!  

I will! =)
  • Choccolat
    Superbia skrev 2012-08-28 14:34:59 följande:
    Vändningsförsöket idag lyckades. Det gick lite trögare än förra gången, men efter mycket slit fick hon runt den. Hon själv hade inte trott att det skulle gå, så hon blev nästan förvånad när det var klart. Nu hoppas jag att den ligger kvar så och väljer att komma ut i början på nästa vecka eller något sånt Glad

Härligt! =)
  • Choccolat

Den lilla M, jag är så spänd!!! Hoppas du lyckas sova lite i alla fall (hur du nu ska lyckas med det).. Hoppas allt går bra nu och att det inte drar ut allt för mycket på tiden.. Ser fram emot uppdateringar när du orkar!!!

• Choccolat

Jag har haft förvärkar i 5 veckor nu.. Helt förjävligt!!! Överjävligt!! Ibland mellan 4-11 minuter emellan, som max 28 timmar i sträck.. Står inte ut mer..

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012